اشتباه زن هندوستانی حین عبور از خیابان به برق گرفتگی و مرگش منجر شد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه مرگ دردناک یک زن جوان هدوستانی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این زن ۳۵ ساله در حال عبور از خیابان بود که اقدام اشتباه او منجر به مرگش […]

5f631e918e129_2020-09-17_13-00

اشتباه زن هندوستانی حین عبور از خیابان به برق گرفتگی و مرگش منجر شد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه مرگ دردناک یک زن جوان هدوستانی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این زن ۳۵ ساله در حال عبور از خیابان بود که اقدام اشتباه او منجر به مرگش شد. قربانی با لمس سیم برقی که داخل یک چاله پر از آب افتاده بود، دچار برق گرفتگی شد و در دم جان سپرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در ابتدای ویدئو قربانی در حال قدم زدن در خیابان دیده می‌شود. لحظاتی بعد و با سقوط سیم برق به کف خیابان این زن خم شده و اقدام به لمس سیم می‌کند. او بلافاصله دچار برق گرفتگی شده و در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

بلافاصله همسایگان این زن ضمن تماس با اداره برق محلی از آن‌ها برای قطع جریان برق درخواست کمک کردند. این در حالی بود که برای نجات جان این زن کاملا دیر شده بود و او پس از برق گرفتگی جانش را از دست داده بود. این حادثه در تاریخ ۱۲ سپتامبر و در منطقه «چِنای» هند رخ داد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی هند در مورد این حادثه ادامه دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری