سیاسی/ بین الملل وزرای خارجه امارات و انگلیس در جریان دیدار با یکدیگر در خصوص تحولات یمن و لیبی گفت‌وگو کردند. عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات در جریان سفرش به لندن با دومینیک راب، همتای انگلیسی خود دیدار کرد. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص تحولات منطقه‌ و شماری از […]

سیاسی/ بین الملل 5f69b4d451e9f_5f69b4d451ea9 وزرای خارجه امارات و انگلیس در جریان دیدار با یکدیگر در خصوص تحولات یمن و لیبی گفت‌وگو کردند.

عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات در جریان سفرش به لندن با دومینیک راب، همتای انگلیسی خود دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص تحولات منطقه‌ و شماری از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مهم و مورد توجه دو طرف از جمله یمن و لیبی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

وزرای خارجه امارات و انگلیس در جریان این دیدار همچنین به بررسی روابط تاریخی و متمایزی پرداختند که دو کشور را به هم مرتبط می‌سازد.

وزیر خارجه امارات و همتای انگلیسی‌اش همچنین درباره توافق صلح میان امارات و دولت اسرائیل که پیشتر در آمریکا امضا شد، گفت‌وگو کردند. آنها ادعا کردند که این توافق "نقش مهمی در تقویت امنیت و ثبات منطقه" خواهد داشت.

عبدالله بن زاید، روابط استراتژیک میان امارات و انگلیس و تمایل هر دو کشور به پیشبرد چشم‌اندازهای همکاری مشترک در تمامی زمینه‌ها جهت تحقق منافع مشترک میان دو کشور دوست را ستود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری