مدیر کل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت، گفت: تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان به عنوان مهم ترین سند سالانه بیمه سلامت است. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا میرزایی با اشاره به مراسم تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان، عشایر و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر در سال […]

تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان

مدیر کل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت، گفت: تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان به عنوان مهم ترین سند سالانه بیمه سلامت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا میرزایی با اشاره به مراسم تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان، عشایر و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر در سال جاری گفت: این تفاهم نامه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت و معاونان ذیربط به امضا رسید و بدون تردید این تفاهم نامه یکی از مهمترین سندهای سالانه سازمان است که طی چند روز گذشته توسط کارشناسان تنظیم شد.

وی افزود: تفاهم نامه روستایی در سال ۹۹ حدود ۳ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان است که ۱۹۰۰ میلیارد سهم وزارت بهداشت و ۱۹۳۰ میلیارد سهم سازمان بیمه سلامت است که برای خدمات سطح ۱ روستاییان و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر منظور شده است.
مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: بخشی از این تفاهم نامه مربوط به حقوق پزشکان، ماماها و دندان پزشکان طرف قرارداد است که این بخش حقوق از سهم سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود، به عبارتی حقوق یکسال ۹۹ این افراد ماهانه از محل سهم صندوق بیمه سلامت پرداخت می‌شود، اما برای خرید دارو و مکمل‌های دارویی و تأمین و تجهیز ساخت مراکز روستایی از محل اعتبارات سهم وزارت بهداشت پرداخت‌ها انجام می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر