سیاسی/ دولت سخنگوی دولت تثبیت اشتغال را استراتژی دولت یاد کرد و گفت: ایجاد و تثبیت ۳۵۰ هزار شغل تا سال ۱۴۰۰ در کشور پیش بینی شده است. علی ربیعی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک طرح گردشگری در نوشهر با اظهار اینکه مهمترین کار دولت و ستاد اقتصادی تثبیت اشتغال در بخش‌های مختلف بوده […]

سیاسی/ دولت 5f75ab981fb26_5f75ab981fb29 سخنگوی دولت تثبیت اشتغال را استراتژی دولت یاد کرد و گفت: ایجاد و تثبیت ۳۵۰ هزار شغل تا سال ۱۴۰۰ در کشور پیش بینی شده است.

علی ربیعی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک طرح گردشگری در نوشهر با اظهار اینکه مهمترین کار دولت و ستاد اقتصادی تثبیت اشتغال در بخش‌های مختلف بوده است، افزود: تا سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵۰ هزار شغل در کشور پیش بینی شده است.

وی با اظهار اینکه بخشی از تثبیت اشتغال با استفاده از تسهیلات کرونایی و بخشی دیگر نیز با تسهیلات ارزان قیمت، بیمه بیکاری و غیره انجام می‌شود، گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار تثبیت و بازگشت به شغل را در کشور داشتیم.

ربیعی با بیان اینکه شیوع سبب شد تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گیرد، ادامه داد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ریزش نیرو نیز داشتیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند.

سخنگوی دولت ادامه داد: این افراد تخت پوشش بیمه بیکاری آمادگی دارند با گشایش‌های اقتصادی به کار خود بازگشت داشته باشند.

یک مجموعه رستوران با حضور سخنگوی دولت در نوشهر بهره برداری شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری