سیاسی/ بین الملل نظرسنجی شبکه خبری سی ان ان، از پیروزی قاطع کامالا هریس مقابل مایک پنس در مناظره دوم انتخاباتی حکایت می‌کند. در نظر سنجی که شبکه خبری سی ان ان روز پنج شنبه منتشر کرد، آمده است که ۵۹ درصد از تماشاچیان این مناظره کامالا هریس را پیروز دانستند و ۳۸ درصد هم […]

سیاسی/ بین الملل 5f7ea80a46d6f_2020-10-08_09-17 نظرسنجی شبکه خبری سی ان ان، از پیروزی قاطع کامالا هریس مقابل مایک پنس در مناظره دوم انتخاباتی حکایت می‌کند.

در نظر سنجی که شبکه خبری سی ان ان روز پنج شنبه منتشر کرد، آمده است که ۵۹ درصد از تماشاچیان این مناظره کامالا هریس را پیروز دانستند و ۳۸ درصد هم به مایک پنس رای دادند.
سی‌بی‌اس: هریس پیروز مناظره بود
مایک پنس و کامالا هریس که هر دو سناتور‌های آمریکا هم هستند، شامگاه چهارشنبه در دانشگاه ایالت یوتا به مصاف هم رفتند.
در نخستین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ که حواشی زیادی داشت، نظر سنجی‌ها از موفقیت بهتر بایدن در آن خبر دادند.
تیم هریس خواستار آن شده بود که بین دو نامزد انتخاباتی در این مناظره دیواری از طلق پلاستیکی قرار گیرد و کمیسیون انتخابات هم موافقت کرده بود، اما تیم پنس با این درخواست مخالفت کرد با این حال در کنار این ۲ رقیب انتخاباتی چنین طلقی تعبیه شد.
به دنبال ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، دموکرات‌ها دست برتر را در ناتوان جلوه دادن دولت فعلی آمریکا در مهار کرونا دارند و از آن به عنوان ابزاری برای تضعیف طرف جمهوریخواه استفاده می‌کنند.
بر خلاف مناظره بایدن-ترامپ که به صورت ایستاده برگزار شد، معاونان رئیس جمهوری احتمالی در این مناظره تصمیم گرفتند پشت میز نشستند و به سوالات مجری برنامه پاسخ دادند. این مناظره شامل ۹ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای بود.

.
.
منبع : خبرفوری