معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی با آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی، در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان وی قرار گرفت و با ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور گفت: دولت با تمام ظرفیت به دنبال کاهش فشارها بر اقشار ضعیف جامعه است. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس […]

تماس جهانگیری با مرجع تقلیدی که مبتلا به کرونا شده است

معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی با آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی، در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان وی قرار گرفت و با ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور گفت: دولت با تمام ظرفیت به دنبال کاهش فشارها بر اقشار ضعیف جامعه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی با آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی، ضمن ابراز تاسف از مبتلا شدن این استاد برجسته حوزه علمیه قم به بیماری کرونا، از خداوند برای وی عافیت و سلامت کامل مسألت کرد.

معاون اول رییس جمهوری در این تماس تلفنی همچنین گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات ناشی از تحریم‌های بی‌سابقه و ظالمانه آمریکا ارائه و اظهارداشت: فشارهای اقتصادی از یک سو و مسائل مرتبط با بیماری کرونا، مردم را با فشارهای سنگینی مواجه کرده است که البته دولت با تمام ظرفیت به دنبال کاهش این فشارها بر مردم و بویژه اقشار و طبقات ضعیف جامعه است.

آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی نیز در این تماس تلفنی از تلاش‌های دولت برای مدیریت شرایط سخت اقتصادی پیش‌رو و اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تماس معاون اول رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد دولت بتواند مسائل و مشکلات پیش‌روی کشور را به خوبی مدیریت کند تا بتوانیم از این مقطع دشوار به خوبی عبور کنیم.

۲۷۲۱۵