مقام معظم رهبری فرمودند: تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمانهای نیروهای مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و با ارزش‌ترین کارها است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا امروز (دوشنبه) در ارتباط تصویری با مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای […]

رهبر انقلاب:بدون امنیت همه‌ ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال می‌شوند

مقام معظم رهبری فرمودند: تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمانهای نیروهای مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و با ارزش‌ترین کارها است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا امروز (دوشنبه) در ارتباط تصویری با مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، فرمودند: تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمانهای نیروهای مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و با ارزش‌ترین کارها است.

در همین رابطه بخوانید؛
اولین عکس از ارتباط تصویری رهبر انقلاب با مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری
معظم له تاکید کردند: چون با تحصیل در این دانشگاه‌ها، جوانان ما وارد نیروهای مسلحی می‌شوند که امنیت کشور را تأمین میکند و امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیت همه‌ی ارزشهای مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزشهای مهم.

بخش هایی از سخنان رهبر انقلاب را بخوانید؛

*نیروهای مسلح ما به‌جز تأمین امنیت کارهای مهم دیگری هم دارند که یکی از بزرگ‌ترین کارها ارائه‌ی خدمات به ملت است؛ هم خدمات زیربنایی مثل سد و راه و پالایشگاه و… هم در عرصه‌ی بهداشت و درمان.

*امروز هم در زمینه‌ی مسائل کرونا حقیقتاً نیروهای مسلح در میدان‌اند و در حوزه‌ی کمکهای معیشتی و عرصه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کارهای بسیار خوبی به‌وسیله‌ی نیروهای مسلح انجام میگیرد.

این خبر درحال تکمیل است….
۲۷۲۱۹