سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را برای تسویه کلیه معوقات کارانه کادر درمان و آموزش پزشکی تا اول آبان ماه امسال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، در ادامه پرداخت ۶ هزار میلیارد […]

۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت تخصیص یافت

سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را برای تسویه کلیه معوقات کارانه کادر درمان و آموزش پزشکی تا اول آبان ماه امسال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، در ادامه پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان برای تأمین بودجه معوقات کارانه کادر درمان –تا پایان سال ۹۸-، عصر امروز محمد باقر نوبخت پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از محل منابع صندوق توسعه ملی برای این منظور اختصاص داد.

در ابلاغیه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: در اجرای مجوز شماره ۳۹۹۴۸/۱ مورخ ۱۴/‏۰۱/‏۹۹‬ مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این اعتبار از محل منابع یک میلیارد یورویی صندوق توسعه ملی ابلاغ می‌گردد تا با رعایت سایر قوانین و مقررات ذی‌ربط اقدام گردد. بدیهی است اعتبارات مذکور به صورت سایر منابع و در چارچوب موافقتنامه متبادله با این سازمان به مصرف خواهد رسید.

شرح کامل بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه کشور برای پرداخت معوقات کارانه کادر درمان اختصاص داده از این قرار است:

.
.
منبع : مهر