میزان نوشت:فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به الحاق چهار کلاس، انواع خودروهای راهبردی فوق سنگین کشنده در نزاجا، نیروی زمینی به نیرویی متحرک هجومی تبدیل شده است. امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، با اشاره به قدرت نمایی نیروی زمینی در بدنه نیروهای مسلح، گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت نمایی در فضای […]

نیروی زمینی ارتش، با این فناوری های نظامی هجومی تر شد

میزان نوشت:فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به الحاق چهار کلاس، انواع خودروهای راهبردی فوق سنگین کشنده در نزاجا، نیروی زمینی به نیرویی متحرک هجومی تبدیل شده است.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، با اشاره به قدرت نمایی نیروی زمینی در بدنه نیروهای مسلح، گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت نمایی در فضای جنگ‌های امروزی تحرک، قدرت جابجایی، نقل و انتقال سریع و به موقع است.
وی افزود:ممکن است ما در زراد خانه هایمان انواع و اقسام سلاح‌ها را داشته باشیم، ولی تحرک است که این سلاح‌ها را پای کار می‌آورد، ما طبق تأکیدات مقام معظم رهبری بروی تحرک سرمایه گذاری کردیم تا نیروی زمینی به یک نیروی متحرک و هجومی تبدیل شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: متحرک و هجومی به زبان نیست، بایستی ابزار، تشکیلات، ساختار سازمانی بوجود بیاید و باید به سراغ انواع خودروهای راهبردی امروزی برویم؛ لذا شاهدید ما در نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات الحاق چهار کلاس، انواع خودروهای راهبردی فوق سنگین کشنده را که می‌توانند سکوهای آتش متعدد نیروی زمینی ارتش را در زمانی بسیار کوتاه از نقطه‌ای به نقطه دیگر را انتقال دهند، انجام دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: این ناوگان بزرگ به نیروی زمینی پیوست، از امروز این نیرو به یک نیروی متحرک هجومی به عینه تبدیل شد.

۲۷۲۷