ایسنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان گفت: عوامل شورای نگهبان در انتخابات پیش‌رو باید با بی‌طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باشیم. جلسه مدیران استانی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز دوشنبه (۱۲ آبان ۱۳۹۹) با […]

پیش‌بینی کرونایی کدخدایی برای انتخابات ۱۴۰۰

ایسنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان گفت: عوامل شورای نگهبان در انتخابات پیش‌رو باید با بی‌طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باشیم.

جلسه مدیران استانی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز دوشنبه (۱۲ آبان ۱۳۹۹) با حضور ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، کدخدایی سخنگو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان برگزار شد.

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) ایام ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش‌آموز را گرامی داشت.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو (ریاست جمهوری ۱۴۰۰) گفت: در انتخابات پیش‌رو مدیران مراکز استانی و همچنین کارمندان و عوامل شورای نگهبان باید سعی کنند بدون جهت‌گیری سیاسی، با بی‌طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: برای انتخابات آینده که شاید هنوز با کرونا درگیر باشیم بعضی از پیش‌بینی‌ها و اقدامات باید انجام شود تا شاهد یک انتخابات خوب و صحیح باشیم و بار کرونا را کم‌تر کنیم.

کدخدایی درباره احتمالات مطرح شده از برگزاری تمام مراحل ۲۵ گانه انتخابات ۱۴۰۰ به صورت الکترونیک خاطرنشان کرد: درخصوص بحث انتخابات الکترونیکی مسائلی مطرح شده که باید در این باره هم تصمیم‌گیری شود تا انتخاباتی سالم را شاهد باشیم و هم سلامتی مردم رعایت شود.

۲۱۶۲۱۶