وزارت دفاع طی بیانیه ای به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد : وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تقویت قدرت و اقتدار دفاعی مردم پایه، بومی و متکی به علم و دانش فرزندان دانشمند خود را به عنوان راهبرد اساسی و راه نجات کشور در برابر زورگویی شیطان بزرگ سرلوحه قرار داده است . به […]

تاکید وزارت دفاع بر تقویت قدرت و اقتدار دفاعی مردم پایه

وزارت دفاع طی بیانیه ای به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد : وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تقویت قدرت و اقتدار دفاعی مردم پایه، بومی و متکی به علم و دانش فرزندان دانشمند خود را به عنوان راهبرد اساسی و راه نجات کشور در برابر زورگویی شیطان بزرگ سرلوحه قرار داده است .

به گزارش خبرگاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در متن این بیانیه آمده است: ۱۳آبان ماه ، به عنوان یکی از نقاط عطف مبارزات تاریخی انقلاب اسلامی ایران در شکستن هژمونی و هیمنه طواغیت عالم توانست به عنوان نماد راستین استکبار ستیزی و تحول در نگرش و رفتار نسبت به کشورهای زورگوی عالم در تقویم پرافتخار رویدادهای ایران اسلامی ثبت گردد، به همین دلیل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم الشأن، فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را "انقلاب دوم" نامیدند.

ملت بزرگ ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان‌ماه سال ۵۸ نه تنها چشم فتنه را کور کرد بلکه ثابت کرد که در مبارزه با استکبار و ایادی آنان عزمی جدی داشته و بر این باورند که استکبارستیزی و مقابله با هرگونه زورگویی و ارعاب ملت ها با فلسفله وجودی انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارد.
امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه زورگوئی، ظلم، جنایت ،‌ قلدرمآبی و تحریم های ظالمانه و شکننده علیه ملت بزرگ و آزادیخواه ایران اسلامی ، چرایی ضرورت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ بار دیگر عیان و هویدا شد که استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا هرگز دست از خوی درندگی خود بر نداشته و از هر فرصتی جهت نابودی این کشور و ملت استفاده کرده است .

تحمیل جنگی نابرابر به ملت ایران ، ‌شهید و مجروح ساختن دهها هزار از بهترین فرزندان این سرزمین ،‌ به تاراج بردن امکانات حیاتی این کشور در تهاجمی ددمنشانه ، اعمال شدیدترین فشار های سیاسی ، اجتماعی و امنیتی ، تهاجم همه جانبه فرهنگی بر علیه بنیان های فکری و اعتقادی ملت، راه اندازی جنگ های نیابتی توسط گروه های جنایتکار تروریستی و اعمال شدیدترین تحریم های اقتصادی تاریخ بر علیه یک ملت مظلوم و ….. تنها گوشه هایی از جنایات اثبات شده آمریکای جنایتکار و اذنابش بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی است .

بی تردید علی رغم تغییرات راهبردی امریکا در نوع دشمنی علیه ملت ایران ، بیش از هر زمان دیگری ثابت شد که سیاست‌های یک جانبه گرایانه و سلطه طلب منطقه ای آمریکا شکست خورده است و سردمداران متوهم و کوردل کاخ سفید دیگر گزینه ای برای به زانو درآوردن ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی ندارند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دفاع با درس گرفتن از مکتب عاشورا و تحت هدایت های حکیمانه امام خامنه ای ( مد ظله العالی )، سیاست های خصمانه، محدود ساز، تضعیف کننده، فریبنده و غارت گرانه امریکا بر علیه ملت های مظلوم و بی دفاع و بخصوص ملت سرافراز ایران اسلامی را با دقت و حساسیت رصد کرده و بر این مبنا تقویت قدرت و اقتدار دفاعی مردم پایه، بومی و متکی به علم و دانش فرزندان دانشمند خود را به عنوان راهبرد اساسی و راه نجات کشور در برابر زورگویی شیطان بزرگ سرلوحه قرار داده است .

بی شک تأمین و استقرار صلح و ثبات در منطقه به عنوان یکی از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران مد نظربوده که تحقق این مهم مستلزم همکاری، تفاهم و حسن همجواری کشورهاست.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت مجدد با رهبر عظیم الشان و فرزانه انقلاب اسلامی ، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملت عاشورایی ایران اسلامی، آمادگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌ها و صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.

۲۷۲۱۵