حسن روحانی گفت: تصمیمات اقتصادی ما از چند هفته پیش بدون توجه به اینکه در آمریکا چه می‌گذرد یا چه کسی انتخاب می‌شود اتخاذ شده و مبنای ما تولید داخل و صادرات بوده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت به موضوع تصمیمات اقتصادی کشور اشاره […]

تصمیمات اقتصادی و مهم دولت برای ۹ ماه آینده

حسن روحانی گفت: تصمیمات اقتصادی ما از چند هفته پیش بدون توجه به اینکه در آمریکا چه می‌گذرد یا چه کسی انتخاب می‌شود اتخاذ شده و مبنای ما تولید داخل و صادرات بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت به موضوع تصمیمات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود که مردم مطمئن باشند که کالاهای ضروری در اختیار آن‌ها خواهد بود.

او در همین رابطه ادامه داد: در هفته گذشته واردات ما نسبت به قبل ۳۸ درصد افزایش پیدا کرده؛ البته این در مقیاس یک هفته است، امّا نشان می‌دهد روند در ماه‌های اخیر هم در واردات کالاهای مورد نیاز هم در صادرات افزایش داشته‌ایم و روند رو به رشد است.

روحانی گفت: در طول هفته‌های گذشته تصمیماتی مهمی را برای ۹ ماهه پایانی دولت گرفته‌ایم؛ هماهنگی های لازم بین بانک مرکزی، وزارت صمت، کشاورزی و اقتصاد صورت گرفته است و مصوبه‌اش ابلاغ شده است.

رئیس دولت دوازدهم گفت: تصمیمات اقتصادی ما از چند هفته پیش بدون توجه به اینکه در آمریکا چه می‌گذرد یا چه کسی انتخاب می‌شود اتخاذ شده و مبنای ما تولید داخل و صادرات بوده است.

>>> بیشتر بخوانید

روحانی: اگر آمریکا تهدید و تحریم را کنار گذاشت، شرایط فرق می کند

۲۱۶۲۱۶