سیاسی/ بین الملل بر اساس آمار اولیه منتشر شده تعداد بینندگان تلویزیونی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دنبال می کنند در شب دوم کاهش یافته است. بر اساس آمار اولیه منتشر شده رسانه‌های هالیوودی "رپ" The Wrap و "هالیوود ریپورتر" Hollywood Reporter, تخمین زده می‌شود ۲۲.۸ میلیون نفر سه شنبه شب اعلام نتایج […]

سیاسی/ بین الملل 5fa30ea5c657b_2020-11-04_23-57 بر اساس آمار اولیه منتشر شده تعداد بینندگان تلویزیونی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دنبال می کنند در شب دوم کاهش یافته است.

بر اساس آمار اولیه منتشر شده رسانه‌های هالیوودی "رپ" The Wrap و "هالیوود ریپورتر" Hollywood Reporter, تخمین زده می‌شود ۲۲.۸ میلیون نفر سه شنبه شب اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از تلویزیون تماشا کردند.

این رقم نشان می‌دهد که تعداد بینندگان تلویزیونی احتمالا در مقایسه با شب انتخابات در سال ۲۰۱۶ کاهش یافته است.
این رسانه‌ها به اطلاعات اولیه "نیسلن" Nielsen از شش شبکه تلویزیونی‌ای بی سی ABC, فاکس Fox, ان بی سی NBC, سی بی اس CBS, یونیویژن Univision و تلموندو Telemundo استناد کردند.
رپ اعلام کرد آمار مقدماتی نشان دهنده کاهش چند میلیون بیننده این شش شبکه در مقایسه با اطلاعات اولیه گزارش شده در شب انتخابات سال ۲۰۱۶ است.
با این حال، این اطلاعات شامل تلویزیون‌های کابلی نمی‌شود و مشخص نیست چه بازه زمانی برای تماشای اعلام نتایج انتخاباتی که تا ساعات اولیه روز چهارشنبه ادامه داشت، در نظر گرفته شده است.
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بین دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان و جو بایدن رقیب دموکرات وی همچنان نامشخص است.
زمانی که اطلاعات نهایی نیلسن از شبکه‌های تلویزیونی بعدا روز چهارشنبه منتشر می‌شود، پیش بینی می‌شود این آمار افزایش یابد.
براساس اطلاعات نهایی در سال ۲۰۱۶, ۷۱.۴ میلیون نفر از ۱۳ شبکه آمریکایی پیروزی غیرمنتظره ترامپ را در رقابت با هیلاری کلینتون دموکرات تماشا کردند.
رکورد شب انتخابات مربوط به سال ۲۰۰۸ است که ۷۱.۵ میلیون نفر بیننده تلویزیون بودند.
بزرگ‌ترین رویداد سالانه که از تلویزیون‌های آمریکا پخش می‌شود، مسابقه قهرمانی فوتبال آمریکایی "سوپر بول" Super Bowl است که تقریبا ۱۰۰ میلیون بیننده دارد.

.
.
منبع : خبرفوری