ایسنا نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: با ساماندهی کار تشکیلاتی و ایجاد ارتباط منسجم، همه اضلاع و جریان‌های همسو با نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی را تجمیع می‌کنیم. حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های انقلابی با بیان این‌که «انتخابات آمریکا، فروپاشی سیاسی و حیثیتی […]

پورمحمدی: می‌خواهیم  همه اضلاع نیروهای انقلابی را جمع کنیم

ایسنا نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: با ساماندهی کار تشکیلاتی و ایجاد ارتباط منسجم، همه اضلاع و جریان‌های همسو با نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی را تجمیع می‌کنیم.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های انقلابی با بیان این‌که «انتخابات آمریکا، فروپاشی سیاسی و حیثیتی را برای بزرگترین دشمن ما رقم زد»، گفت: از این‌که دشمنان ما با تحقیر صحنه را ترک می‌کنند خوشحالیم و این را از امدادهای الهی می‌دانیم اما تاکید می‌کنیم که مسئله ما و ریشه مشکلات ما درونی است و سیاست‌های بعضاً داخلی و مشکلات مدیریتی در کشور موجب بسیاری از کمبودها و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی شده است.

وی با اشاره هدف برگزاری نشست‌های مشترک با احزاب و جریان‌های اصولگرا، افزود: ما می‌خواهیم با ساماندهی کار تشکیلاتی و ایجاد ارتباط منسجم و تعریف‌شده، همه اضلاع و جریان‌های همسو با نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی را تجمیع کنیم.

پورمحمدی با بیان این‌که «جامعه روحانیت مبارز، میزبانی صادق و امین برای همه احزاب و جریان‌های موجود در گفتمان ارزشی و انقلابی است»، تاکید کرد: امروز زمان همگرایی و هم‌اندیشی و تعامل است و همه باید نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی و موضوعات جاری با درک مشترک حساسیت داشته باشیم و نسبت به حل مشکلات و همچنین ترسیم چشم‌اندازها با هم‌اندیشی، به نقاط مشترک و نتایج مثبت برسیم.

>>> بیشتر بخوانید

رایزنی جامعه روحانیت با تشکل‌های اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰

۲۱۶۲۱۶