سیاسی/ بین الملل آخرین وضعیت شمارش آراء در ۴ ایالت باقی مانده اختلاف بسیار کم میان کاندیدها را نشان می دهد. آخرین وضعیت شمارش آراء در ۴ ایالت باقی مانده به این شرح است: جورجیا (۱۶ رای الکترال):تا کنون ۹۹ درصد آراء شمارش شده و ترامپ با حدود ۱۳ هزار رای بیشتر پیشتاز رقابت است […]

سیاسی/ بین الملل 5fa45e126b770_2020-11-05_23-48 آخرین وضعیت شمارش آراء در ۴ ایالت باقی مانده اختلاف بسیار کم میان کاندیدها را نشان می دهد.

آخرین وضعیت شمارش آراء در ۴ ایالت باقی مانده به این شرح است:

جورجیا (۱۶ رای الکترال):
تا کنون ۹۹ درصد آراء شمارش شده و ترامپ با حدود ۱۳ هزار رای بیشتر پیشتاز رقابت است ولی فاصله ترامپ و بایدن در این ایالت در حال کاهش است. حدود ۶۰ هزاری رای که بیشتر آن ها آراء پستی هستند هنوز شمارش نشده اند.

نوادا (۶ رای الکترال):
تا این لحظه ۷۶ درصد آراء شمارش شده و بایدن ۱۱ هزار رای بیشتر از ترامپ دارد.
کمیته انتخابات ایالت نوادا اعلام کرده است، هنوز ۶۰ هزار رای شمارش نشده وجود دارد و دریافت آرای پستی و ثبت آن ادامه دارد. احتمالا تا شنبه و یک‌شنبه نتایج نهائی اعلام خواهد شد.

کارولینای شمالی (۱۵ رای الکترال)
۹۴ درصد آراء این ایالت شمارش شده و ترام با ۷۷ هزار رای اختلاف، یشتاز رقابت است.

پنسیلوانیا (۲۰ رای الکترال):
تا این لحظه ۸۸ درصد آراء در این ایالت شمارش شده و ترامپ حدود ۱۰۹ هزار رای بیشتر از رقیب خود کسب کرده است اما فاصله آراء در این ایالت در حال کم شدن است. یکی از مقامات ایالت پنسیلوانیا گفته است احتمالا پیروز انتخابات در این ایالت را امروز اعلام خواهند کرد.

.
.
منبع : خبرفوری