سیاسی/ بین الملل دونالد ترامپ امشب بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که مردم آمریکا شایسته شفافیت کامل در شمارش آرا و تأیید انتخابات هستند. ترامپ امشب در پی اعلام آرا به نفع بایدن بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که مردم آمریکا شایسته شفافیت […]

سیاسی/ بین الملل 5fa5a1ed343bf_5fa5a1ed343c1 دونالد ترامپ امشب بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که مردم آمریکا شایسته شفافیت کامل در شمارش آرا و تأیید انتخابات هستند.

ترامپ امشب در پی اعلام آرا به نفع بایدن بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که مردم آمریکا شایسته شفافیت کامل در شمارش آرا و تأیید انتخابات هستند و این مسئله دیگر مربوط به یک انتخابات خاص نیست، بلکه به صداقت و درستی کل فرآیند انتخاباتی ما مربوط می‌شود.

ما از ابتدا گفته بودیم که همه آرای قانونی باید شمرده شوند و همه آرای غیرقانونی نباید شمرده شوند، اما در هر مرحله‌ای از کار با مقاومت دموکرات‌های در این زمینه مواجه شدیم.

ما این فرآیند را از تمامی جنبه‌های قانونی پیگیری خواهیم کرد تا مردم آمریکا به دولت ما اعتماد داشته باشند. من هرگز در مسیر مبارزه برای شما و برای کشورمان کوتاه نخواهم آمد.

.
.
منبع : خبرفوری