سیاسی/ بین الملل هم زمان با افزایش احتمال پیروزی جو بایدن نامزد دمکرات در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شبکه سی‌ان‌ان از استقرار بیشتر نیروهای سرویس مخفی ایالات متحده در محل سکونت وی خبر داد. این مطلب از سوی دو منبع امنیتی به سی‌ان‌ان تائید شده است. یکی از این منابع اعلام […]

سیاسی/ بین الملل 5fa5aff321e21_5fa5aff321e24 هم زمان با افزایش احتمال پیروزی جو بایدن نامزد دمکرات در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شبکه سی‌ان‌ان از استقرار بیشتر نیروهای سرویس مخفی ایالات متحده در محل سکونت وی خبر داد.

این مطلب از سوی دو منبع امنیتی به سی‌ان‌ان تائید شده است. یکی از این منابع اعلام کرد که از هفته گذشته یک تیم امنیتی برای حفاظت از بایدن به حالت آماده باش درآمده است. به گفته وی این تدابیر مطابق با برنامه صورت گرفته و حامل پیام خاصی نیست.

این مقام امنیتی که نامش ذکر نشده است ،‌ادامه داد که افزایش تدابیر امنیتی به طور معمول در جریان انتخابات افزایش می یابد، اما سرویس مخفی ایالات متحده تلاش کرده تا با احتیاط رفتار کند که درباره نتیجه انتخابات سوء برداشت نشود.

چهارشنبه گذشته سی‌ان‌ان از مشاهده تجهیزات امنیتی در کاروان حامل بایدن خبر داد که مشابه تجهیزاتی است که برای رییس جمهوری آمریکا استفاده می‌شود.

سخنگوی سرویس مخفی ایالات متحده از ارائه هرگونه اظهار نظر طفره رفت و به سی‌ان‌ان گفت: بنا به دلایل امنیتی، این سازمان به طور کلی و یا جزئی امکان بحث درباره روش‌ها و یا منابعی که برای ماموریت ها استفاده می‌کند ندارد.

جدیدترین آمار منتشر شده از شمارش آرای انتخابات پنجاه و نهمین دور ریاست جمهوری آمریکا، نشان از افزایش برتری نامزد حزب دموکرات دارد. تاکنون بایدن ۲۶۴ رای الکترال و ترامپ ۲۱۴رای الکترال بدست آورده اند. اگر بایدن ۱۶ رای الکترال جورجیا را بدست آورد، راهی کاخ سفید خواهد شد.

.
.
منبع : خبرفوری