رئیس جمهور گفت: امیدواریم شرایط طوری باشد که تحریم کنندگان بفهمند راه‌شان نادرست بوده است و به هیچ عنوان به اهدافشان دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله درسی برایشان باشد تا دولت جدید آمریکا به تعهداتش برگردد و در برابر قانون تسلیم باشد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی […]

پیام معنادار روحانی به دولت احتمالی جو بایدن

رئیس جمهور گفت: امیدواریم شرایط طوری باشد که تحریم کنندگان بفهمند راه‌شان نادرست بوده است و به هیچ عنوان به اهدافشان دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله درسی برایشان باشد تا دولت جدید آمریکا به تعهداتش برگردد و در برابر قانون تسلیم باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی کرونا اظهار داشت: امیدواریم با همکاری یکدیگر و مصوبات ستاد ملی کرونا و همچنین پیگیری قرارگاه برای اجرای مصوبات به تدریج شاهد کاهش شرایط فعلی باشیم یعنی همین‌طور که مردم بیشتر مراعات می‌کنند، موجب شود تا آرامش بیشتری در جامعه داشته باشیم.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> روحانی: پایان کار مشاغل غیرضروری باید ساعت ۱۸ باشد

روحانی با بیان اینکه مردم در سه سال اخیر در برابر تروریسم اقتصادی مقاومت کردند، گفت: تصمیم کشور ما همیشه روشن بوده و در هر شرایطی ملت ما مقاومت خود را ادامه می‌دهد تا طرف مقابل در برابر قانون سر فرود بیاورد.

وی افزود: امیدواریم شرایط طوری باشد که تحریم کنندگان بفهمند راه‌شان نادرست بوده است و به هیچ عنوان به اهدافشان دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله درسی برایشان باشد تا دولت جدید آمریکا به تعهداتش برگردد و در برابر قانون تسلیم باشد.

۲۷۲۱۵