سیاسی/ بین الملل وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا گفته هنوز خیلی مانده انتخابات به پایان برسد و «دونالد ترامپ» در حالی که شکایت‌ها در جریان است شکست را نمی‌پذیرد. «رودی جولیانی» شنبه شب بلافاصله بعد از اینکه رسانه‌های آمریکایی «جو بایدن» را پیروز انتخابات اعلام کردند با حضور در نشستی خبری گفت در حالی که شکایت‌ […]

سیاسی/ بین الملل 5fa7eaa964608_5fa7eaa96460a وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا گفته هنوز خیلی مانده انتخابات به پایان برسد و «دونالد ترامپ» در حالی که شکایت‌ها در جریان است شکست را نمی‌پذیرد.

«رودی جولیانی» شنبه شب بلافاصله بعد از اینکه رسانه‌های آمریکایی «جو بایدن» را پیروز انتخابات اعلام کردند با حضور در نشستی خبری گفت در حالی که شکایت‌ علیه نتایج انتخابات در جریان است ترامپ شکست را نخواهد پذیرفت.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «فاکس نیوز»، جولیانی که در جریان این نشست در شهر فیلادلفیای ایالت پنسلوانیا صحبت می‌کرد گفت ترامپ در این مقطع شکست در انتخابات را نمی‌پذیرد و این انتخابات تا پایان خود خیلی فاصله دارد.

وی گفت: «روشن است تا زمانی که حداقل ۶۰۰ هزار رأی نامعلوم است، او (ترامپ) قصد ندارد شکست را بپذیرد.»

ستاد انتخاباتی ترامپ در چندین ایالتی علیه نتایج انتخابات شکایت‌هایی را طرح کرده‌ است.

کارشناسان حقوقی آمریکا گفته‌اند احتمالاً هیچ یک از پرونده‌های قضایی ستاد ترامپ در نتیجه انتخابات تغییری ایجاد نمی‌کند.

اما برخی افراد نزدیک به ترامپ نیز به فاکس نیوز گفته‌اند در صورتی که پرونده شکایت ستاد وی شکست بخورد، او با افتخار شکست را خواهد پذیرفت.

رسانه‌های آمریکایی شنبه شب بایدن را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کردند، اما تا زمان روشن شدن نتیجه این پیگیری حقوقی، مشخص نخواهد بود که جو بایدن رئیس‌جمهور شده یا خیر.

.
.
منبع : خبرفوری