ایسنا نوشت:یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادعای جنگ با ایران از طرف برخی از مقامات رژیم صهیونیستی را فکاهی و طنز خواند. ابراهیم رضایی در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مقامات رژیم صهیونیستی درباره احتمال حمله به ایران، گفت: ادعای جنگ از طرف سران رژیم صهیونیستی فکاهی و […]

واکنش به ادعای اسرائیل درباره احتمال حمله به ایران

ایسنا نوشت:یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادعای جنگ با ایران از طرف برخی از مقامات رژیم صهیونیستی را فکاهی و طنز خواند.

ابراهیم رضایی در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مقامات رژیم صهیونیستی درباره احتمال حمله به ایران، گفت: ادعای جنگ از طرف سران رژیم صهیونیستی فکاهی و طنز است چون این رژیم در چند سال گذشته حتی در تقابل با برخی گروه‌های کوچک مقاومت توان ایستادگی نداشته و با یک حرکت و بیان سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان نظمش از هم فرو می پاشد.

وی افزود: از سوی دیگر نظام استکبار به این ادراک رسیده که جمهوری اسلامی در تامین امنیتش با هیچ کسی شوخی ندارد. اربابان صهیونیست ها در قضیه عین الاسد، گلوبال هاوک و نفتکش انگلیسی نتوانستند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند زیرا توان پاسخگویی ما را می‌دانند.

۲۷۲۷