بازرگانی اسپوتا با هدف تامین تخصصی مواد تصفیه آب و فاضلاب و مواد شیمیایی مورد نیاز کارخانجات صنعتی و فعالان در عرصه فروش محصولات آب و فاضلاب و مواد شیمیایی تاسیس گردید و توانست در کمتر از یک دهه قسمت عمده ای از بازار فروش مواد تصفیه آب و فاضلاب منجمله رزین های تبادل یونی، […]

بازرگانی اسپوتا؛ مرکز فروش کربن فعال و رزین سختی گیر

بازرگانی اسپوتا با هدف تامین تخصصی مواد تصفیه آب و فاضلاب و مواد شیمیایی مورد نیاز کارخانجات صنعتی و فعالان در عرصه فروش محصولات آب و فاضلاب و مواد شیمیایی تاسیس گردید و توانست در کمتر از یک دهه قسمت عمده ای از بازار فروش مواد تصفیه آب و فاضلاب منجمله رزین های تبادل یونی، کربن اکتیو، آنتی اسکالانت و مواد شیمیایی را پوشش دهد.

سیاست های کلان و خط مشی شرکت بازرگانی اسپوتا بر پایه مشتری مداری و عرضه محصولات اصل و با کیفیت می‌باشد رفتار محترمانه و ارائه خدمات پس از فروش نیز موجب رضایت مشتری و خرید با اطمینان محصولات این بازرگانی خواهد گردید.

تضمین کیفیت کالاهای وارداتی از جمله خدمات ارزنده بازرگانی اسپوتا شمرده می‌شود که عموماً سوال اغلب مشتریان در راستای تضمین کیفیت کالا به شرط اصالت کالا می‌باشد که در بازرگانی اسپوتا برآورده می‌گردد.

کربن فعال را از کجا بخریم؟

کربن فعال که یکی از مهم ترین محصولا در بخش مواد شیمایی می باشد. کربن فعال به دو روش فعال سازی فیزیکی و شیمیایی تهیه و تولید می شود و در پزشکی، صنعت، کشاورزی، دارویی، صنایع غذایی و غیره کاربرد دارد.

کربن فعال انواع مختلفی دارد و با نام های کربن اکتیو و یا زغال فعال نیز شناخته می شود. بسیاری از افرادی که قصد خرید کربن فعال را دارند، نمی دانند کربن مناسب را از کجا خریداری نمایند.

بازرگانی اسپوتا خدمات خرید کربن فعال را برای مشتریان خود قرار داده است و به فروش کربن اکتیو جاکوبی، کربن اکتیو جاکوبا، کربن فعال میله ای، کربن فعال گرانولی، کربن فعال پودری، کربن فعال ۱۰۰۰، کربن فعال ۲۰۰۰ و کربن فعال ۶۰۰۰ می پردازد.

اگر شما نیز قصد خرید کربن فعال را دارید می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاوران بازرگانی اسپوتا در جهت خرید کربن فعال مشاوره های لازم را بگیرید.

۰۲۱-۲۶۴۱۵۰۸۴ | ۰۹۱۲۹۵۳۳۲۸۲

اسپوتا؛ بهترین فروشنده رزین سختی گیر پرولایت در ایران

رزین سختی گیر که با نام های رزین کاتیونی و رزین پرولایت نیز شناخته می شود، محصولی است که در جهت از بین بردن سختی آب استفاده می شود. رزین سختی گیر کاتیونی از سری محصولاتی است که برای از بین بردن یا کم کردن سختی آب، مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت اکثر آب های جاری، چاهها و دریاها، به دلیل وجود مواد معدنی و برخی از یونها و عناصر، مانند کلسیم، منیزیم، سولفاتها، کلر و … دارای سختی می باشند.

افرادی که قصد دارند از رزین سختی گیر پرولایت استفاده کنند به خوبی به این موضوع واقف هستند که رزین سختی گیر باید اورجینال و با کیفیت باشد تا کارایی لازم را داشته باشد.

بازرگانی اسپوتا به عنوان تنها نماینده ویژه که واردات رزین سختی گیر را برعهده دارد به شرط استعلام و گارانتی محصول اقدام به فروش رزین سختی گیر می کند.

این موضوع باعث می شود تا خریداران رزین کاتیونی پرولایت، دیگر نگرانی نسبت به اورجینال بودن کالای خود نداشته باشند و با خیالی آسوده از آن استفاده کنند.

برای خرید رزین سختی گیر پرولایت اسپوتا می توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

صادرات کربن فعال و رزین سختی گیر توسط اسپوتا

صادرات یکی دیگر از خدمات تجاری بازرگانی اسپوتا در راستای صادرات مواد شیمیایی قانونی منجمله فرمالین، سود پرک و فلزات بوده چرا که مشاوران ترخیص کار این شرکت کلیه خدمات صفر تا صد ارسال بارهای صادراتی مجاز را شامل کارت بازرگانی معتبر، تهیه فاکتور فروش، عقد قرارداد با باربری، اخذ اظهارنامه گمرکی، اخذ بارنامه و پلمپ بار را انجام نموده و موجبات آسایش بازرگانان فرآهم می گردد.

بازرگانی اسپوتا با ایجاد فضای امن و تخصصی در جهت رفع دغدغه های خرید مشتریان، بازدید از انبار محصولات و کارخانه محصولات در جریان ساخت را برای مشتریان فراهم می‌سازد.

بزرگترین سرمایه بازرگانی اسپوتا مشتریان این مجموعه بزرگ بوده و شما عزیزان مستحق بهترین ها هستید. رویکرد با اقتدار و قدرتمند را در صنعت مواد آب و فاضلاب و مواد شیمیایی در بازرگانی اسپوتا را تجربه نمایید.

همچنین به دلیل حذف واسطه، قیمت تمام شده برای خریداران محصولات بازرگانی اسپوتا، نسبت به بازار ارزان تر است.

۲۱۲۱