سیاسی/ بین الملل مشاور امنیت ملی سابق ترامپ پیامد امتناع جمهوری‌خواهان از پذیرش نتیجه انتخابات برای این حزب را "سنگین" ارزیابی کرد. جان بولتون در توییتی نوشت: اگر جمهوری‌خواهان ترامپ را رها نکنند و ریاست‌جمهوری بایدن را نپذیرند، بهای آن را خواهند پرداخت. وی در گفتگو با رادیو ان پی آر گفت: ادعای ترامپ و […]

سیاسی/ بین الملل 5fb0cb7f584dc_5fb0cb7f584de مشاور امنیت ملی سابق ترامپ پیامد امتناع جمهوری‌خواهان از پذیرش نتیجه انتخابات برای این حزب را "سنگین" ارزیابی کرد.

جان بولتون در توییتی نوشت: اگر جمهوری‌خواهان ترامپ را رها نکنند و ریاست‌جمهوری بایدن را نپذیرند، بهای آن را خواهند پرداخت.

وی در گفتگو با رادیو ان پی آر گفت: ادعای ترامپ و تیمش مبنی براینکه عدم انتخاب مجدد او یک توطئه بوده، خودش یک توطئه شفاف و روشن است که احتیاج به هیچ مدرک و سندی ندارد.

وی همچنین از برکناری مارک اسپر از وزارت دفاع آمریکا بدون هیچ توجیهی انتقاد کرد و گفت: هیچ بهانه‌ای برای برکناری او که کار بزرگی انجام داد و همچنین معاونان او وجود ندارد. تاریخ از دولت ترامپ به عنوان یک "انحراف" خواهد نوشت. در تاریخ آمریکا چنین عملکرد آنرمالی سابقه نداشته است.

.
.
منبع : خبرفوری