سیاسی/ بین الملل برادرزاده ترامپ گفته که عمویش برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کاندیدا نمی‌شود چون می‌ترسد اتفاقی که این بار افتاد، بار دیگر تکرار شود. مری ترامپ در حالی این مساله را مطرح کرده که ترامپ به متحدانش گفته کاندیداتوری در سال ۲۰۲۴ را مدنظر دارد و شاید تمایلش را پیش از سال جدید […]

سیاسی/ بین الملل 5fb0fc28bf2e2_5fb0fc28bf2e5 برادرزاده ترامپ گفته که عمویش برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کاندیدا نمی‌شود چون می‌ترسد اتفاقی که این بار افتاد، بار دیگر تکرار شود.

مری ترامپ در حالی این مساله را مطرح کرده که ترامپ به متحدانش گفته کاندیداتوری در سال ۲۰۲۴ را مدنظر دارد و شاید تمایلش را پیش از سال جدید میلادی اعلام کند.

اما مری ترامپ در گفتگویی با سی.ان.ان گفته که عمویش به خاطر ترس از باختی که در سال جاری میلادی تجربه کرد، هرگز خودش را بار دیگر در این موقعیت قرار نمی‌دهد.

وی گفته که عمویش برای ایفای نقش مکمل برای جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب برای چهار سال تلاش خواهد کرد و ادامه داد: وضع سلامتی و مسائل حقوقی ترامپ او را از کاندیداتوری مجدد در این سمت باز می‌دارد.

ترامپ اخیرا به رئیس دفتر سابقش گفته بود که به طور قطع برای انتخابات ۲۰۲۴ کاندید می‌شود و تا ۲۰۲۸ به قدر کافی در سلامت خواهد بود که در این سمت بماند.

مری ترامپ اما پیش بینی کرده که عمویش هرگز خود را در موقعیتی قرار نمی‌دهد که چنین شکستی را که در انتخابات ۲۰۲۰ تجربه کرد، بار دیگر به جان بخرد.

وی همچنین پیش بینی کرد، وضعیت سلامت دونالد ترامپ تا ۲۰۲۴ به قدری ضعیف می‌شود که نمی‌تواند برای چهار سال دیگر در کاخ سفید باشد که این حرف، درست برخلاف ادعای اخیر رئیس دفتر سابق ترامپ است که گفته بود رئیس جمهوری برای کاندیداتوری در ۲۰۲۸ آمادگی لازم را دارد.

مری ترامپ همچنین گفت: از همه مهمتر، در چهار سال آینده، ترامپ درست در سنی خواهد بود که جو بایدن الان است.

.
.
منبع : خبرفوری