علی خانی، در مجموعه داستان «جایی کنار جاده»، با واقع‌گرایی و سادگی، به دنبال نشان دادن وجوهی از زندگی انسانی و اجتماعی امروز است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات همشهری، مجموعه داستان کوتاه «جایی کنار جاده» را که شامل ۲۰ داستان با بینش‌های فلسفی و روانشناختی است، منتشر کرد. «جایی کنار جاده» به قلم علی […]

مجموعه داستان «جایی کنار جاده»، نوشته علی خانی منتشر شد

علی خانی، در مجموعه داستان «جایی کنار جاده»، با واقع‌گرایی و سادگی، به دنبال نشان دادن وجوهی از زندگی انسانی و اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات همشهری، مجموعه داستان کوتاه «جایی کنار جاده» را که شامل ۲۰ داستان با بینش‌های فلسفی و روانشناختی است، منتشر کرد.

«جایی کنار جاده» به قلم علی خانی، با تنوعی از موضوعات، گستره قابل توجهی از زندگی انسانی و اجتماعی امروز ما را به نمایش می‌گذارد، این مجموعه داستان، در عین واقع‌گرایی و ساده و عادی بودن، حاوی بینش‌های فلسفی و روانشناختی است و با دیدی موشکافانه، چالش‌های نهفته در موقعیت‌های معمولی و هر روزه را به فرصتی برای ارائه تفسیری درونی و هستی‌شناسانه از جهانی بدل می‌کند که حیات جاری ما در آن به طعم لحظه‌ای است که سپری شده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «…سلوک‌های دردناک اولیه و سیاه‌وسفید ون‌گوگ، نغمه را تا بدبختی‌های دوران بچگی می‌برد. این‌که صبح زود، به زور و با زاری بیدار شود و مادرش تَرَک برداشتن بی‌دلیل فلاسک چای را به نحسی خلقیات او نسبت دهد، حالا در واپسین لحظات، پسِ پرده‌ای گرم و شور از اشک، به خیال‌انگیزترین تصویر زندگی‌اش تبدیل شده بود.»

این کتاب در ۱۱۲ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان توسط انتشارات همشهری منتشر شده است.

۵۷۲۴۵