سیاسی/ بین الملل عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: رسانه‌ها نقشی در انتخابات امریکا ندارند، بایدن از ترامپ جلوتر است و تاکید کرد که چه برنامه‌های اقتصادی دارد و برای کرونا چه اقداماتی انجام خواهد داد! دکتر فؤاد ایزدی افزود: ما دوره‌ای ۴ ساله طلایی با ترامپ داشتیم که سخنان نامربوط زیاد می‌زد و بایدن […]

سیاسی/ بین الملل 5fb61b053752d_2020-11-19_10-43 عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: رسانه‌ها نقشی در انتخابات امریکا ندارند، بایدن از ترامپ جلوتر است و تاکید کرد که چه برنامه‌های اقتصادی دارد و برای کرونا چه اقداماتی انجام خواهد داد!

دکتر فؤاد ایزدی افزود: ما دوره‌ای ۴ ساله طلایی با ترامپ داشتیم که سخنان نامربوط زیاد می‌زد و بایدن نیز ظاهرا در همین حال و هواست و حرف‌های عجیب و غریب زیاد می‌زند.

وی گفت: مشکل امریکایی‌ها این نیست که چرا عربستان خبرنگار خود را در کنسولگری قطعه قطعه کرده است،مشکل آن‌ها ناکارآمدی‌های عربستان است که بخشی از آن به اسم امریکا نوشته می‌شود.

فعال بودن لابی‌های صهیونیستی بعد از انتخابات امریکا، وزیر وقتِ سعودی در دور قبلی در امریکا بیتوته کرده بود تا با دولت منتخب ارتباط بگیر و اینبار نیز از لابی‌ها استفاده خواهند کرد.

این استاد دانشگاه افزود: ۲۴ آذر انتخابات امریکا صورت می‌گیرد ، افرادی که رای الکترال دارند، رئیس جمهور امریکا را انتخاب می‌کنند.

.
.
منبع : خبرفوری