سیاسی/ دولت در پی بروز رفتار غیرانسانی چند نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری بندرعباس در هنگام تخریب یک منزل متعلق به زن سرپرست خانوار، استاندار هرمزگان ضمن عذرخواهی از مردم استان دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کرد. فریدون همتی که امروز برای سرکشی به وضعیت راه‌های شرق هرمزگان و بازدید از […]

سیاسی/ دولت 5fb6d3496cb33_2020-11-19_23-49 در پی بروز رفتار غیرانسانی چند نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری بندرعباس در هنگام تخریب یک منزل متعلق به زن سرپرست خانوار، استاندار هرمزگان ضمن عذرخواهی از مردم استان دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کرد.

فریدون همتی که امروز برای سرکشی به وضعیت راه‌های شرق هرمزگان و بازدید از پروژه نفتی عظیم ملی در جاسک و سیریک به‌سر می‌برد، ساعتی قبل با اطلاع از اتفاق رخ‌داده در تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس توسط عوامل شهرداری و یگان حفاظت اراضی مسکن، ضمن تماس تلفنی فوری با شهردار بندرعباس، با انتقاد از این اقدام، نسبت به برخورد جدی با عاملان این تصمیم نادرست و غیراصولی تأکید کرد.

وی همچنین عنوان داشت: این اقدام افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و در حالی که می‌شد با برخورد و روش مناسب قانون را درست و صحیح اجرا کرد؛ متاسفانه اوج بی‌تدبیری در این زمینه صورت گرفته و باید عاملان این تصمیم مورد پیگرد قرار گیرند.

استاندار هرمزگان گفت: هرچند اقدام غیرقانونی در تصرف اراضی ملی نباید صورت گیرد، اما نوع رفتار این چند مامور شهرداری و بی‌دقتی و بی‌تدبیری در این زمینه کاملا مشهود بوده و چهره کارکنان شهرداری را خدشه‌دار کرده اند که بنده به‌جای عاملان این اتفاق از این خانواده و مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم.

همچنین شهرداری بندرعباس با دستور استاندار ملزم شده تا ضمن دلجویی از این بانوی آبرومند و کودکان آنان، به شکل مقتضی این عمل نادرست را جبران کند و کمیته امداد نیز مشکل مسکن این زن و فرزندانش پیگیری و رفع کند.

.
.
منبع : خبرفوری