در پی شهادت یک دانشمند هسته‌ای، برخی خبرها حکایت از آن دارد که خانواده او نیز مجروح شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعتی پیش خبر ترور محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشورمان منتشر شد. شبکه خبر در گزارشی بهاعلام کرد، ساعتی قبل از غروب، صدای یک انفجار در بلوار مصطفی خمینی شنیده شد […]

اطلاعات ضدونقیض درباره زنده بودن دانشمند هسته ای ترور شده /خانواده محسن فخری زاده مجروح شدند

در پی شهادت یک دانشمند هسته‌ای، برخی خبرها حکایت از آن دارد که خانواده او نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعتی پیش خبر ترور محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشورمان منتشر شد.

شبکه خبر در گزارشی بهاعلام کرد، ساعتی قبل از غروب، صدای یک انفجار در بلوار مصطفی خمینی شنیده شد و بلافاصله صدای رگبار شلیک به گوش رسید. یک خودرو هدف این حمله بود.

آنطور که گفته شده است سه یا چهار تن در این درگیری کشته می‌شوند که گفته می‌شود از تروریست‌ها بوده‎اند. همچنین یک خبرنگار از مشاهده دستکم دو جسد خون آلود در درمانگاه آبسرد خبر داده است.

>>>بیشتر بخوانید

اولین تصویر از محل ترور دانشمند هسته ای ایران

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید خبر ترور محسن فخری زاده نوشت: محسن فخری‌زاده صبح امروز در آب سرد ترور شده و به شهادت رسیده است و خانواده این شهید نیز مجروح شده اند.

شهید محسن فخری زاده مسئول نهاد سپند (فناوری‌های نوین دفاعی) بوده است.

گفتنی است، درحالیکه برخی منابع خبری اعلام کردند ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد و تلاش ها برای احیای این شخص به نتیجه نرسید، خبرگزاری تسنیم با رد شهادت محسن فخری زاده خبر داد «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان پس از واقعه ترور بعد از ظهر امروز به بیمارستان منتقل شده و هم‌اکنون در اتاق عمل است و تلاش پزشکان برای مداوای ایشان و یکی از همراهانشان هنوز ادامه دارد.

به گفته رسانه‌ها او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.

۲۱۶۲۱۶