روزنامه کیهان در سرمقاله خود خواستار برخورد با رسانه هایی شد که اخیرا در برابر تندرویهای سیاسی یک جناح خاص، موضع گرفته اند. این روزنامه نوشت:دستگاه اطلاعاتی دشمن قبل از انجام عملیات تخریبی و تروریستی خود به زمینه‌سازی در افکار عمومی و پس از آن به مقدمه‌چینی برای پاک کردن ردپای تروریست‌ها و یا پیشگیری […]

زمینه سازی کیهان برای برخورد با رسانه هایی که با تندروها مخالفت می کنند

روزنامه کیهان در سرمقاله خود خواستار برخورد با رسانه هایی شد که اخیرا در برابر تندرویهای سیاسی یک جناح خاص، موضع گرفته اند.

این روزنامه نوشت:دستگاه اطلاعاتی دشمن قبل از انجام عملیات تخریبی و تروریستی خود به زمینه‌سازی در افکار عمومی و پس از آن به مقدمه‌چینی برای پاک کردن ردپای تروریست‌ها و یا پیشگیری از پیگرد و عملیات متقابل حریف نیاز دارد. اصلی‌ترین محل فعالیت نفوذی‌هایی که این ماموریت را برعهده ‌دارند، رسانه‌ها هستند و یا افرادی که در برخی از مراکز تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز خزیده‌اند. این طیف از نفوذی‌ها، همان‌هایی هستند که در آیه یادشده از سوره مبارکه محمد(ص) و در کلام حکیمانه حضرت امیرالمومنین‌(ع) به آنها و راه شناسایی آنان اشاره شده است. چندین سال قبل (۱۳۷۹)رهبر معظم انقلاب با مشاهده ردپای این طیف در مطبوعات، به ملامت فرمودند برخی از مطبوعات به پایگاه دشمن تبدیل شده‌اند. در آن هنگام آقای یونسی وزیر اطلاعات بود و در مصاحبه‌ای با اشاره به طیف یاد شده، گفت؛ آنها را شناسایی کرده و برخورد می‌کنیم! ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و آب از آب تکان نخورد تا آنکه ده‌ها تن از آنها بعد از انجام ماموریت خود! به آمریکا و اروپا و اسرائیل ‌گریختند. و هم اکنون به کاسه‌لیسی دشمن مشغولند!

۲۳۳۰۲