سیاسی/ بین الملل یکی از وکلای کمپین رئیس جمهورِ در حال کناره‌گیری آمریکا تاکید کرد، رئیس امنیت سایبری سابق آمریکا که به خاطر انکار وجود تقلب گسترده در انتخابات توسط رئیس جمهور اخراج شد، باید اعدام و سپس تکه تکه شود. دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا ماه گذشته "کریستوفر کربز" را از […]

سیاسی/ بین الملل 5fc75ebc5f4a5_5fc75ebc5f4a8 یکی از وکلای کمپین رئیس جمهورِ در حال کناره‌گیری آمریکا تاکید کرد، رئیس امنیت سایبری سابق آمریکا که به خاطر انکار وجود تقلب گسترده در انتخابات توسط رئیس جمهور اخراج شد، باید اعدام و سپس تکه تکه شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا ماه گذشته "کریستوفر کربز" را از سمت خود به عنوان مدیر آژانس امنیت زیرساخت‌ها و امنیت سایبری که گفته بود انتخابات سه نوامبر امن‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بوده و ادعاهای بی‌پایه و اساس ترامپ درباره تقلب در انتخابات را رد کرده بود، اخراج کرد.

کربز گفته بود: هیچ مدرکی دال بر اینکه سیستم رای‌گیری پاک شده، آرا را گم کرده، آرا را تغییر داده یا به هر شکلی در معرض خطر قرار گرفته، وجود ندارد.

کربز روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس نیوز مصرانه تاکید کرد: تعداد بالای برگه‌های رای استفاده شده در این انتخابات به شما این توانایی را می‌دهد تا ثابت کنید که هیچ الگوریتم مخرب یا نرم‌افزار هک شده‌ای که تعداد آرا را تنظیم کرده باشد، وجود نداشته است. ۹۵ درصد از آرای اخذ شده در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شماره برگه داشتند، این در حالی است که این آمار برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی ۸۲ درصد بوده است.

در این میان جوزپ دی‌جنووا، وکیل کمپین ترامپ که به گفته سی‌ان‌ان به رودی جولیانی در چالش‌های قانونی ترامپ کمک می‌کند، گفت: هر کسی که فکر می‌کند این انتخابات سالم بوده مثل کربز احمق است که قبلا رئیس امنیت سایبری دولت ترامپ بود. این مرد ابله است. او باید اعدام و سپس تکه تکه شود!

این نخستین بار از زمان انتخابات نوامبر است که یکی از مقامات کمپین ترامپ از چنین زبان خشنی برای هدف گرفتن مخالفان استفاده می‌کند.

جولیانی اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز گفته بود که یکی باید سر حزب دموکرات را ببرد!

.
.
منبع : خبرفوری