سیاسی/ بین الملل رئیس جمهور آمریکا از تمایل خود برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ میلادی خبر داده است. دونالد ترامپ در اظهاراتی در یک میهمانی کریسمس که سه شنبه در کاخ سفید برگزار شده بود، برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ میلادی ابراز تمایل کرده است. وی در جمع طرفدارانش در کاخ سفید گفت: […]

سیاسی/ بین الملل 5fc76c5a08a62_2020-12-02_13-58 رئیس جمهور آمریکا از تمایل خود برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ میلادی خبر داده است.

دونالد ترامپ در اظهاراتی در یک میهمانی کریسمس که سه شنبه در کاخ سفید برگزار شده بود، برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ میلادی ابراز تمایل کرده است.

وی در جمع طرفدارانش در کاخ سفید گفت: این یک دوره چهارساله جالب بوده است. می‌خواهیم برای یک دوره چهارساله دیگر تلاش کنیم. شما را ۴ سال دیگر خواهیم دید.

نکته قابل توجه در این میهمانی، برگزاری آن در فضای سرپوشیده و عدم استفاده ماسک از سوی بسیاری از میهمانان بوده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که روزنامه نیویورک تایمز ماه جاری اعلام کرده است که ترامپ به مشاورانش گفته است که اگر جو بایدن رسما در انتخابات ۲۰۲۰ به پیروزی برسد، او سریعا برنامه خود را برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام خواهد کرد.

وبگاه دیلی بیست نیز پیش از این به نقل از ۳ منبع آگاه نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی آغاز کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ میلادی همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن است.

منابع آگاه فاش کردند که اگر ترامپ در تغییر نتیجه انتخابات موفق نشود، قصد دارد کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ میلادی خود را همزمان با مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن اعلام کند.

به گفته ۳ منبع آگاه، ترامپ درباره ویژگی‌های آغاز کارزار انتخاباتی با مشاوران و دستیارانش رایزنی و مشورت کرده است.

.
.
منبع : خبرفوری