سیاسی/ بین الملل وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: جمهوری آذربایجان با کمک سیستم‌های تسلیحاتی ملی و بومی ما ظرف تنها ۴۴ روز به اشغال ۳۰ ساله شهرهایش توسط ارمنستان پایان داد و آنها را آزاد کرد. خلوصی آکار طی سخنانی در مراسم بهره‌برداری از مرکز طراحی و تحویل اولین موتور بالگرد که با امکانات بومی […]

سیاسی/ بین الملل 5fcbd19edb272_5fcbd19edb275 وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: جمهوری آذربایجان با کمک سیستم‌های تسلیحاتی ملی و بومی ما ظرف تنها ۴۴ روز به اشغال ۳۰ ساله شهرهایش توسط ارمنستان پایان داد و آنها را آزاد کرد.

خلوصی آکار طی سخنانی در مراسم بهره‌برداری از مرکز طراحی و تحویل اولین موتور بالگرد که با امکانات بومی و ملی ساخته شده است، تصریح کرد: ارتش قهرمان آذربایجان «عملیات یک وطن» را با موفقیت اجرایی کرده و با کمک سیستم‌های تسلیحاتی ملی و بومی ما ظرف تنها ۴۴ روز به اشغال ۳۰ ساله شهرهایش توسط ارمنستان پایان داد و آنها را آزاد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: کارآیی سیستم‌های تسلیحاتی ترکیه در مبارزه برادران آذربایجانی‌مان برای آزادسازی سرزمین‌هایشان از اشغال به وضوح اثبات شد.

وزیر دفاع ترکیه اظهار کرد: کارآیی سیستم‌های تسلیحاتی بومی و ملی ما و نقش تعیین‌کننده آنها در روند این مبارزه امروزه در سراسر جهان مورد بحث قرار گرفته و از نزدیک پیگیری می‌شود.

.
.
منبع : خبرفوری