تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی اعلام کرد : حسن رفتار سردار استوار می تواند به عنوان بک چهره ماندگار الگوی رزمندگان قرار گیرد. دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی شهادت مجاهد ولایت مدار و مردم یار در عرصه‌های جهاد فی سبیل الله و پاسداری از انقلاب اسلامی شهید […]

پیام سردار قاآنی و سردار تنگسیری درپی درگذشت همرزم سردار سلیمانی

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی اعلام کرد : حسن رفتار سردار استوار می تواند به عنوان بک چهره ماندگار الگوی رزمندگان قرار گیرد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی شهادت مجاهد ولایت مدار و مردم یار در عرصه‌های جهاد فی سبیل الله و پاسداری از انقلاب اسلامی شهید حاج عبدالرسول محمودآبادی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا »(سوره احزاب،آیه۲۳)

شهادت جانباز سرافراز و سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی «سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی»رحمه الله را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، خانواده معزز، آحاد رزمندگان و همرزمان رشیدش تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

حقیقتا این همرزم مخلص و مجاهد ولایت مدار و مردم یار در تمام عرصه‌های جهاد فی سبیل الله و پاسداری از انقلاب اسلامی از همان دوره قبل از انقلاب تا دفاع مقدس و اخیرا تا همراهی با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی(رحمه الله علیه) در جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و مبارزه مجاهدانه و خستگی ناپذیر با مولود ننگین استکبار در منطقه، داعش تروریسم تکفیری , بی تردید می‌تواند به عنوان یک چهره ماندگار و الگوی حسن خلق رفتار ، برای رزمندگان و مجاهدان قرار گیرد.

اینجانب بر روح متعالی آن سردار شجاع و جهادی درود می فرستم و از خداوند سبحان برای ایشان، رضوان و غفران الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای همه رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی ،اطاعت از مقام عظمای ولایت، فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ، ثبات قدم و توفیق سلامت و صلابت در مسیر جهاد فی سبیل الله مسألت می نمایم.

تسلیت سردار قاآنی در پی شهادت سردار محمود آبادی
سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، متن پیام سردار قاآنی به این شرح است

«ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم باّن لهم الجنّه»

شهادت هنر مردان خداست و همواره هستند مردانی که این مسیر نورانی را طی نموده تا به وصال یار برسند. سردار سرافراز "شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی" از پویندگان این طریق پرافتخار بود که تاب جدایی از قافله شهدای گلگون‌کفن اسلام را نداشت و به فرمانده و همرزم شهیدش سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های پیکار با ضدّانقلاب در کوه‌های سر به فلک کشیده کردستان و دشت‌های خونین ناشی از جنایت تکفیری‌های وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود وهّابی در مناطق مختلف مقاومت پیوست.

این برادر مخلص و فداکار از عنفوان جوانی با لبیک به امام راحل(ره) و در عصر ولایت و رهبری ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) با تبعیت از معظم له در عرصه‌های مختلف جهاد، میدان‌داری کرد و سرانجام با کوله‌باری از افتخارات ماندگار در مسئولیت‌های گوناگون در لشکر فجر شیراز، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) و سنگرهای دفاع از حرم‌های اهل بیت (علیهم السلام) به عهدِ خود وفا کرد و به لقاءالله نایل آمد.

اینجانب شهادت این سردار عالیقدر و جانباز سرافراز و «استوار گام» را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، خانواده مکرم ، مردم شهیدپرور استان فارس و همه دوستان و همسنگران آن شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و همجواری وی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و توفیق و ثبات قدم بازماندگان و همرزمان ایشان در پای بندی به آرمان ها و ارزشهای انقلاب و شهدای عزیز در خیمه ولایت را از درگاه ذات اقدس الهی مسئلت دارم.

۲۱۶۲۱۶