در جلسه ای با حضور پیرحسین کولیوند و نمایندگان وزارت بهداشت، نحوه تامین و توزیع دارو و تجهیزات در مراکز مراقبت سلامت بررسی شد. به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز ۲۳ آذرماه، جلسه ای با حضور کولیوند رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا (طرح شهید سلیمانی) و نمایندگان معاونت های بهداشت […]

بررسی نحوه تامین و توزیع دارو و تجهیزات در مراکز مراقبت سلامت

در جلسه ای با حضور پیرحسین کولیوند و نمایندگان وزارت بهداشت، نحوه تامین و توزیع دارو و تجهیزات در مراکز مراقبت سلامت بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز ۲۳ آذرماه، جلسه ای با حضور کولیوند رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا (طرح شهید سلیمانی) و نمایندگان معاونت های بهداشت و درمان، سازمان غذا و دارو و هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با هدف ساماندهی تامین و توزیع دارو و تجهیزات مرتبط با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مراکز مراقبت سلامت، در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

در ابتدا کولیوند ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، به تشریح اقدامات انجام شده توسط قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی پرداخت.

در این جلسه مقرر شد، لیست تجهیزات و داروهای مورد نیاز تحویلی و دریافتی روزانه بروزرسانی و فرمول محاسبه اقلام در اختیار قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی قرار گیرد، همچنین در گزارشی جمع بندی تعداد مورد نیاز دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن نیز تهیه و به این قرارگاه اعلام شود.

در ادامه جلسه موضوعاتی از جمله تامین ماسک، تعداد دستگاه ونتیلاتور و تعداد کیت تشخیص سریع مورد نیاز در مراکز مراقبت سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

.
.
منبع : مهر