سیاسی/ مجلس رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد آلودگی هوای تهران می‌گوید: سهم قابل توجهی از ⁧‫آلودگی هوای تهران‬⁩ یا ناشی از ⁧‫کارخانه‌های سیمان‬⁩ و نیروگاه‌های برق اطراف تهران، و یا ناشی از ⁧‫فرسودگی‬⁩ ناوگان حمل ونقل است. سمیه رفیعی در صفحه رسمی توییر خود با اشاره به جلسه روز شنبه خود با رئیس […]

سیاسی/ مجلس 5fd624473c3aa_5fd624473c3ad رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد آلودگی هوای تهران می‌گوید: سهم قابل توجهی از ⁧‫آلودگی هوای تهران‬⁩ یا ناشی از ⁧‫کارخانه‌های سیمان‬⁩ و نیروگاه‌های برق اطراف تهران، و یا ناشی از ⁧‫فرسودگی‬⁩ ناوگان حمل ونقل است.

سمیه رفیعی در صفحه رسمی توییر خود با اشاره به جلسه روز شنبه خود با رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در آن جلسه در مورد آلودگی هوای تهران، اعلام کردم سهم قابل توجهی از ⁧‫آلودگی هوای تهران‬⁩ یا ناشی از ⁧‫کارخانه‌های سیمان‬⁩ و نیروگاه‌های برق اطراف تهران و یا ناشی از ⁧‫فرسودگی‬⁩ ناوگان حمل ونقل است.

وی افزود: همچنین تاکید کردم نیروی انتظامی برای آزادسازی هزاران ⁧‫موتور رسوبی‬⁩ و فرسوده در پارکینگ‌های پایتخت نیز، بایستی تمهیداتی از جمله ممنوعیت تردد در کلانشهرها و یا بهینه‌سازی برای سیستم سوخت رسانی موتورها را اعمال کند.

.
.
منبع : خبرفوری