سیاسی/ بین الملل شورای برگزاری نشست اقتصادی اروپا با ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده این همایش سه روزه که قرار بود از فردا شروع شود، به تعویق افتاده است. کمیته برگزار کننده نشست اقتصادی اروپا-ایران در اطلاعیه‌اش اعلام کرده که تصمیم گرفته در اقدامی غیرمعمول کنفرانس را به تعویق بیندازد. کنفرانس آنلاین قرار بود ۱۴ […]

سیاسی/ بین الملل 5fd674eb8ceac_5fd674eb8cec4 شورای برگزاری نشست اقتصادی اروپا با ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده این همایش سه روزه که قرار بود از فردا شروع شود، به تعویق افتاده است.

کمیته برگزار کننده نشست اقتصادی اروپا-ایران در اطلاعیه‌اش اعلام کرده که تصمیم گرفته در اقدامی غیرمعمول کنفرانس را به تعویق بیندازد. کنفرانس آنلاین قرار بود ۱۴ تا ۱۶ دسامبر برگزار شود.

به گفته این کمیته بیش از ۳۳۰۰ نفر از ۴۰ کشور برای شرکت در این فروم ثبت نام کرده‌اند. این کمیته با تاکید بر ضرورت تقویت روابط سازنده تجاری ایران با اروپا تاکید کرده که این کنفرانس در "آینده نزدیک" برگزار خواهد شد.

علاوه بر سفرای آلمان، ایتالیا، فرانسه و اتریش، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران، پاملا کاک همیلتون مدیر مرکز تجارت بین‌الملل و مایکل باک رئیس اینستکس از سخنرانان این همایش بودند.

.
.
منبع : خبرفوری