جیمی بل و مارگارت کوالی دو بازیگر جوان سینما برای ایفای نقش فرد آستر و جینجر راجرز دو بازیگر و رقاص مطرح تاریخ هالیوود انتخاب شدند. به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، جیمی بِل و مارگارت کوالی قرار است نقش فرد آستر و جینجر راجرز زوج اسطوره ای رقص آمریکا را در فیلم […]

5fd645e446d33_5fd645e446d35 جیمی بل و مارگارت کوالی دو بازیگر جوان سینما برای ایفای نقش فرد آستر و جینجر راجرز دو بازیگر و رقاص مطرح تاریخ هالیوود انتخاب شدند.

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، جیمی بِل و مارگارت کوالی قرار است نقش فرد آستر و جینجر راجرز زوج اسطوره ای رقص آمریکا را در فیلم زندگینامه ای «فرد و جینجر» محصول استودیوهای آمازون و کمپانی اتوماتیک بازی کنند.

جیمی بِل و مارگارت کوالی در کنار ایفای نقش، به عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارند.

جیمی بِل توانایی رقصش را در فیلم «بیلی الیوت» محصول سال ۲۰۰۰ نشان داده و کوالی نیز که بیشتر برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو شناخته می شود به عنوان یک رقصنده متبحر در مینی سریال «فاسی/وردون» هنرش را به نمایش گذاشته است.

فرد آستر و جینجر راجرز در ۱۰ فیلم کلاسیک هالیوود به صورت مشترک با هم کار کردند، این همکاری از فیلم محصول ۱۹۳۳ «پرواز به ریو» آغاز و تا فیلم «بارکلی های برادوی» (۱۹۴۹) ادامه پیدا کرد.

فیلم «فرد و جینجر» که قرار است با بازی کوالی و بِل ساخته شود روایت عشق واقعی میان جینجر راجرز و فرد آستر در جلو و پشت دوربین است.

جاناتان اِنتویستل سازنده فیلم «پایان دنیای لعنتی» قرار است این فیلم را براساس فیلمنامه آرش عامل فیلمنامه نویس ایرانی-بریتانیایی کارگردانی کند.

.
.
منبع : خبرفوری