سایت نما تی وی، ارائه دهنده ی بستری مناسب برای تماشا و دانلود فیلم و سریال می باشد که هر شخصی به سادگی می تواند به آرشیوی بزرگ از این مجموعه ها، دست یابد. در این مقاله به معرفی این رسانه مجاز می پردازیم. امروزه همه گیر شدن اینترنت بر هیچکس پوشیده نمی باشد. از […]

دانلود فیلم و سریال های جدید از سایت نما تی وی

سایت نما تی وی، ارائه دهنده ی بستری مناسب برای تماشا و دانلود فیلم و سریال می باشد که هر شخصی به سادگی می تواند به آرشیوی بزرگ از این مجموعه ها، دست یابد. در این مقاله به معرفی این رسانه مجاز می پردازیم.

امروزه همه گیر شدن اینترنت بر هیچکس پوشیده نمی باشد. از پیر و جوان و کودک و بزرگسال، همه با مفهوم اینترنت آشنا می باشند و با آن، سر و کار دارند.

سایت های دانلود فیلم و سریال از پرمخاطب ترین سایت های موجود در اینترنت می باشد که بسیاری از مردم در طول روز، به آن ها مراجعه می کنند. این سایت ها در گذشته به اندازه ی امروز، مورد استقبال مردم واقع نمی شدند و در حال حاضر به دلیل استقبال مردم از فیلم و سریال، باعث شده است که روند تماشای این مجموعه ها، روز به روز در حال افزایش باشد. البته شیوع بیماری کرونا نیز مزید بر علت شده تا مردم به جای تهیه ی فیزیکی این فیلم و سریال ها، آن ها را از سایت های اینترنتی و به صورت قانونی تهیه نمایند.

سایت نما تی وی، ارائه دهنده ی بستری مناسب برای تماشا و دانلود فیلم و سریال می باشد که هر شخصی به سادگی می تواند به آرشیوی بزرگ از این مجموعه ها، دست یابد.

سایت مناسب در زمینه ی دانلود فیلم و سریال، دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

اگر علاقه مند به تماشای فیلم و سریال در خانه همراه با خانواده ی خود هستید، حتما به دنبال یک سایت مناسب برای این کار می باشد. در حال حاضر سایت های مختلفی در این زمینه در فضای مجازی، مشغول به ارائه ی خدمات می باشند اما سایتی که بتواند تمام نیاز های مخاطب خود را برطرف کند، اندک می باشد. در زیر به برخی از این ویژگی ها که یک سایت مناسب در این زمینه باید داشته باشد، اشاره شده است:

۱- سایت مورد نظر باید دارای آرشیوی کامل و قدرتمند باشد تا مخاطب با ورود به آن، از سایر منابع بی نیاز باشد. بنابراین اولویت اول در یافتن یک سایت مناسب جهت دانلود فیلم و سریال، آرشیو قدرتمند می باشد.

۲- دسته بندی موضوعی، از دیگر ویژگی این سایت ها می باشد. دسته بندی موضوعات فیلم ها و سریال باعث می شود مخاطب پس از مشاهده ی فیلم یا سریال، به سمت ژانر مورد علاقه ی خود حرکت کند و از آن جا، فیلم یا سریال مناسب خود را به سرعت و سهولت، انتخاب نماید.

۳- قرار دادن کیفیت های متنوع برای فیلم و سریال ها، از دیگر ویژگی ها مهمی است که باید رعایت شود.

۴- فیلم و سریال های خارجی باید زیرنویس درست و مناسبی داشته باشند و رعایت محیط خانوادگی نیز در آن رعایت شود.

۵- قرار دادن توضیحات کامل و جامع و تیزری از فیلم و سریال، باعث جذب مخاطب به سمت سایت می شود.

ویژگی های ارائه شده در بالا، از خصوصیات بارز یک سایت در زمینه ی دانلود فیلم و سریال می باشد. سایت نما تی وی با افتخار اعلام می نماید که دارای تمام ویژگی های فوق بوده و در این زمینه، بسیار فعال و پویا می باشد و آماده ی استقبال از کاربران عزیز می باشد.

دانلود رایگان و قانونی فیلم های ایرانی در نما تی وی

در چند سال اخیر، به شدت با دانلود غیر رایگان و غیرقانونی فیلم و سریال ها علی الخصوص ایرانی برخورد شده تا به خوبی بتوان از تولیدکنندگان، حمایت کرد. در سالی گذشته، میزان فروش فیلم و سریال ها در شبکه های خانگی افزایش یافته و خانواده ها به این سمت، ترغیب شده اند. این امکان مزیت های خاص خود را دارد؛ زیرا به راحتی می توان در خانه به تماشای فیلم یا سریال پرداخت و از حضور فیزیکی در محیط بیرون، اجتناب کرد. سایت نما تی وی، ارائه دهنده ی انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی می باشد که با هدف کسب رضایت حداکثری، پا به این عرصه نهاده است. در این سایت، حقوق تولید کنندگان به خوبی رعایت شده است و طبق قانون، برای خرید هر فیلم یا سریال ایرانی، باید هزینه ای جهت حمایت از تولید کننده، پرداخت شود. همچنین تعداد زیادی از فیلم و سریال های ایرانی به صورت دانلود رایگان با اجازه صاحبان اثر در این سایت منتشر شدند و به صورت روزانه اضافه میشود.

سایت نما تی وی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

به طور کلی، سایتی را می توان جامع و کامل دانست که تمام نیازمندی های مخاطب را برایش قرار دهد؛ به عبارت دیگر، مخاطب پس از ورود به سایت مورد نظر، برای رفع نیازش به سایر سایت ها مراجعه، ننماید. سایت نما تی وی، دارای آرشیوی کامل از فیلم ایرانیو خارجی و سریال ایرانی و خارجی در ژانر های گوناگون می باشد که با توضیحات مناسب، تیزر و حمایت از تولید کننده و مخاطبین، از بهترین سایت ها در زمینه ی دانلود فیلم و سریال می باشد. شما می توانید با ورود به این رسانه اینترنتی مجاز، به این آرشیو جذاب دسترسی داشته باشید.

آیا برای دسترسی کالکشن فیلم و سریال ها، باید اشتراک تهیه نماییم؟

خیر؛ سایت نما تی وی برای کاربران عزیز، فیلم و سریال های خارجی را به طور رایگان قرار می دهد و فقط برای فیلم و سریال های ایرانی و تنها به جهت حمایت از حقوق تولید کنندگان، مبلغی را در نظر گرفته است که مخاطب پس از پرداخت آن، می تواند به راحتی فیلم و سریال خود را دانلود نماید و از تماشای آن در کنار خانواده، لذت ببرد. دانلود سریال ایرانی و فیلم در این سایت، به راحتی و توسط سرور های قدرتمند، امکان پذیر می باشد. همچنین امکان دانلود رایگان فیلم و سریال های ایرانی که مدتی از تاریخ انتشار آن ها گذشته است، فراهم شده است.

از جدیدترین مجموعه های ایرانی منتشر شده یا در شرف انتشار میتوان به سریال آقازاده، سریال قورباغه، برنامه همرفیق، سریال شب های مافیا، فیلم بی حسی موضعی، فیلم روزهای نارنجی و… اشاره کرد. تمام این آثار را میتوانید به صورت کاملا قانونی با ترافیک نیم بها از رسانه نما تی وی دانلود نمایید.

چرا باید برای دانلود فیلم و سریال ایرانی، هزینه ای بپردازیم؟

در سال های اخیر این کار درست جا افتاده است که برای تماشا و دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی، هزینه ای بپردازیم. بسیاری از افراد از دادن پول برای دیدن این فیلم و سریال ها، سرباز می زنند و آن را هزینه ی اضافی تلقی می کنند. باید این نکته را بدانیم که کارگردان ها و تهیه کنندگان زیادی برای دستیابی به سود های هنگفت، وارد این عرصه می شوند و از شروع تا پایان فیلمبرداری، متحمل هزینه های زیادی می شوند و تمام حواسشان، به این معطوف است که بینندگان، برای مشاهده ی این فیلم و سریال ها، هزینه ای پرداخت نمایند.

در سال های اخیر نیز دولت در جهت حمایت از این افراد، سایت هایی که دانلود رایگان این آثار را قرار می دهند، را بسته و به آن ها تذکر داده است. بنابراین بهتر است با خرید این آثار آن هم با هزینه ی نه چندان زیاد، در راستای حمایت از این افراد بیاییم و تلاش و زحمت آن ها را بی نتیجه نگذاریم. سایت نما تی وی، مفتخر است که در جهت حمایت از این افراد برآمده و با قرار دادن هزینه ای برای دانلود این آثار، از زحمات آن ها قدردانی کرده است. برای دانلود فیلم فقط کافی است تا آدرس دامنه nama.tv را در مرورگر خود وارد کنید تا به مجموعه ای از فیلم و سریال های جدید ایرانی و خارجی وارد شوید.

۲۱۲۱