خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران خود پرسیده است؛‌«شما درباره سرنوشت FATF بعد از دستور رهبر انقلاب چه فکر می‌کنید؟ آیا تصویب می شود یا رد؟» به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته معاون حقوقی رئیس جمهور از موافقت رهبر انقلاب با بررسی مجدد لوایح مرتبط با FATF خبر داد. لوایحی که با تصویب آن مسیر مبادلات بانکی […]

شما نظر دهید/ درباره سرنوشت FATF بعد از دستور رهبر انقلاب چه فکر می‌کنید؟

خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران خود پرسیده است؛‌«شما درباره سرنوشت FATF بعد از دستور رهبر انقلاب چه فکر می‌کنید؟ آیا تصویب می شود یا رد؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته معاون حقوقی رئیس جمهور از موافقت رهبر انقلاب با بررسی مجدد لوایح مرتبط با FATF خبر داد. لوایحی که با تصویب آن مسیر مبادلات بانکی و ارزی امکان‌پذیر می‌شود.

در این میان برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کردند این دستور رهبری به معنای تصویب این لوایح نیست و از سوی دیگر برخی هم نگاه خوش‌بینانه‌ای داشتند و معتقدند ممکن است بررسی مجدد این لوایح افق روشنی را ترسیم کند و مهر تصویب را به پای این لوایح به ثبت برساند.

در همین رابطه خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده است؛‌«به نظر شما با این دستور سرنوشت FATF از وضعیت بلاتکلیفی خارج خواهد شد؟ آیا این لوایح به تصویب خواهند رسید یا باز هم رد می شوند؟»

کاربران محترم پاسخ خود به این سوال را در قالب کامنت ذیل همین خبر درج نمایند.

۲۱۶۲۱۶