ایسنا نوشت:نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نباید از هیچ تلاشی برای تامین واکسن بیماری کرونا و بلا اثر کردن آن در کنار همکاری مردم در این ایام، کوتاهی کرد. رحمت الله فیروزی پوربادی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و ضرورت پرهیز از برگزاری دورهمی های غیر ضروری بیان […]

درخواست آقای نماینده برای تهیه هرچه سریعتر واکسن کرونا

ایسنا نوشت:نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نباید از هیچ تلاشی برای تامین واکسن بیماری کرونا و بلا اثر کردن آن در کنار همکاری مردم در این ایام، کوتاهی کرد.

رحمت الله فیروزی پوربادی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و ضرورت پرهیز از برگزاری دورهمی های غیر ضروری بیان کرد: انتظار می رود مردم به منظور جلوگیری از ورود به موج چهارم کرونا پروتکل های بهداشتی را همچنان با جدیت دنبال کنند و در این ایام و به ویژه شب یلدا از رفتن به مهمانی های پرتجمع پرهیز کنند. هر خانواده ای می تواند امسال در خانه خود این مراسم را برگزار کند.

این عضو کمیسیون عمران در ادامه اظهار کرد: تجربه ثابت کرده که هر چقدر دورهمی ها و تجمعات کمتر باشد، سلامت جامعه در برابر این بیماری بیشتر تضمین شده است. از همه مردم به ویژه در مناطق قرمز و زرد خواهش می کنیم در این ایام همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم نطنز در مجلس، تصریح کرد: اما مسئله دیگر که حائز اهمیت است، تلاش برای رسیدن به واکسن این بیماری است. باید از مجموعه هایی که تحقیقات و پژوهش هایی در این زمینه داشته اند، حمایت لازم صورت گیرد تا هرچه سریع تر بتوانیم با ظرفیت های داخلی این واکسن را تولید کنیم.

فیروزی در پایان تاکید کرد: نباید از هیچ تلاشی برای تامین واکسن این بیماری و بلا اثر کردن آن کوتاهی شود. باید با استفاده از تمام ظرفیت های داخلی گام های جدی برای تامین این واکسن برداشته شود.

۲۷۲۷