سیاسی/ بین الملل روزنامه «واشنگتن پست» نوشت که از آغاز انجام پروازهای تجاری بین امارات و رژیم صهیونیستی، حدود ۵۰ هزار توریست صهیونیست به امارات سفر کرده‌اند. این روزنامه همچنین فاش کرد، مسئولان گردشگری رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که ظرف هشت روز آتی برای برگزاری عید الانوار، این تعداد به بیش از ۷۰ هزار تن […]

سیاسی/ بین الملل 5fd9cb2b375e4_2020-12-16_12-24 روزنامه «واشنگتن پست» نوشت که از آغاز انجام پروازهای تجاری بین امارات و رژیم صهیونیستی، حدود ۵۰ هزار توریست صهیونیست به امارات سفر کرده‌اند.

این روزنامه همچنین فاش کرد، مسئولان گردشگری رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که ظرف هشت روز آتی برای برگزاری عید الانوار، این تعداد به بیش از ۷۰ هزار تن برسد.

این روزنامه آمریکایی مدعی شد: برقراری روابط امارات با اسرائیل به مثابه نعمتی برای صنعت گردشگری است که شاهد موج عظیمی از گردشگران اسرائیلی و احتمال سرمایه گذاری خارجی در زمینه تکنولوژی، کشاورزی و تسلیحات خواهد شد.

از سوی دیگر، مقامات وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دست کم ۲۴۰ مسافر پس از بازگشت از امارات به اراضی اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

مقامات وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تأکید کردند که در ماه نوامبر ۱۶۵۸ صهیونیست به امارات سفر کردند که ۹ تن از آنها پس از بازگشت به اراضی اشغالی، به ویروس کرونا مبتلا شدند.

امارات و بحرین اخیرا در مراسمی در کاخ سفید به طور رسمی توافق نامه های عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

.
.
منبع : خبرفوری