سیاسی/ مجلس نماینده قم و از مخالفان توافق هسته‌ای با اشاره به اظهارات اخیر روحانی و احتمال بازگشت به برجام، گفت: اینکه می بینید آقای رئیس جمهور اینگونه برآشفته شده بخاطر این است که او می داند این مجلس به چنین چیزی تن نخواهد داد. علیرضا زاکانی هفته گذشته در جمع مردم مسجد امام حسن […]

سیاسی/ مجلس 5fdb4cb97cb54_2020-12-17_15-49 نماینده قم و از مخالفان توافق هسته‌ای با اشاره به اظهارات اخیر روحانی و احتمال بازگشت به برجام، گفت: اینکه می بینید آقای رئیس جمهور اینگونه برآشفته شده بخاطر این است که او می داند این مجلس به چنین چیزی تن نخواهد داد.

علیرضا زاکانی هفته گذشته در جمع مردم مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان انتقادات شدیدی را نسبت به روحانی مطرح کرد و گفت: آقای رئیس جمهور می گوید که یک آدم بدی بود و آمد و برجام را خط خطی کرد حالا یک کسی بیاید و برجام را دوباره خوش خط بنویسد و برگردد تا ما برگردیم به برجام. نخیر اصلا دست شما نیست.

زاکانی ادامه داد: اینکه می بینید آقای رئیس جمهور اینگونه برآشفته شده بخاطر این است که او می داند این مجلس به چنین چیزی تن نخواهد داد. گذشت آن زمانی که کسی بخواهد در مقابل این خواست نامطلوب سکوت بکند. هنر دارید بیاید پشت تریبون بشینید پاسخ بدهید! یک طرفه نمی شود صحبت کرد.

وی گفت: امروز بهترین فرصت است که به جای استیضاح فرد استیضاح جریان صورت بگیرد تا نظام از عناصر بی‌کفایت تطهیر شود.

.
.
منبع : خبرفوری