اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در یادداشتی در اینستاگرام با تبریک روز پرستار تاکید کرد که ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز کرده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز پرستار امسال با سال‌های دیگر تفاوت دارد؛ شیوع ویروس کرونا و شهادت چندین نفر از […]

پست اینستاگرامی جهانگیری در روز پرستار

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در یادداشتی در اینستاگرام با تبریک روز پرستار تاکید کرد که ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز پرستار امسال با سال‌های دیگر تفاوت دارد؛ شیوع ویروس کرونا و شهادت چندین نفر از پرسنل بیمارستان موجب شد تا رنگ و لعاب روز پرستار امسال بیشتر از هر زمان دیگری باشد.

اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود با تبریک روز پرستار نوشت: ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز کرده است.

او در ادامه این یادداشت نوشت: «میلاد خجسته سرمشق انسانیت و الگوی زن مسلمان؛ حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بر همه به ویژه پرستاران عزیز و فداکار مبارک. هر کس امروز به آرمان ها و ارزش های والای انسانی و اجتماعی می اندیشد، معنای آنها را در زندگی زنان و مردان پرستاری می بیند که برای نجات بیماران، کاستن از رنج آنان و بازگرداندن امید به زندگی دیگران، از سلامت و منفعت خود می گذرند. ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز کرده است. به احترام همه پرستاران،‌ همه پزشکان و همه دست اندرکاران درمان در سراسر کشور دست به دست هم دهیم و در مهار این بیماری لحظه ای تردید و تعلل نکنیم.»

۲۱۶۲۱۶