سیاسی/ سیاست داخلی FATF اصلا نهادهایی را که در حوزه‌ دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند، دارای ریسک بالا نمی‌داند و اعلام کرده که اجرای FATF نباید در تجارت بشردوستانه خللی وارد کند. خبرگزاری فارس نوشت: سخنگوی دولت می‌گوید یکی از موانع خرید واکسن کرونا، قواعد FATF است که ایران آن را به‌طور کامل اجرا […]

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe236ef3d055_2020-12-22_21-41 FATF اصلا نهادهایی را که در حوزه‌ دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند، دارای ریسک بالا نمی‌داند و اعلام کرده که اجرای FATF نباید در تجارت بشردوستانه خللی وارد کند.

خبرگزاری فارس نوشت: سخنگوی دولت می‌گوید یکی از موانع خرید واکسن کرونا، قواعد FATF است که ایران آن را به‌طور کامل اجرا نمی‌کند.
اما FATF اصلا نهادهایی را که در حوزه‌ دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند، دارای ریسک بالا نمی‌داند و اعلام کرده که اجرای FATF نباید در تجارت بشردوستانه خللی وارد کند.
رئیس بانک مرکزی هم چند روز پیش گفته بود: خرید واکسن کرونا بایستی از مسیر سازمان بهداشت جهانی انجام گیرد و تاکنون هر راهی برای پرداخت و انتقال ارز مورد نیاز، به خاطر تحریم آمریکا و ضرورت اخذ مجوز اوفک، با مانع مواجه شده است.

.
.
منبع : خبرفوری