باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سیاری گفت: صبر، استقامت و ایثار حضرت زینب (س) الگوی جامعه پرستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است. امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با جمعی از مسئولان و پرستاران مرکز بهداشت، درمان و امداد ستاد ارتش که به مناسبت گرامیداشت روز پرستار انجام شد، […]

جزئیاتی از دیدار دریادار سیاری با پرستاران

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سیاری گفت: صبر، استقامت و ایثار حضرت زینب (س) الگوی جامعه پرستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با جمعی از مسئولان و پرستاران مرکز بهداشت، درمان و امداد ستاد ارتش که به مناسبت گرامیداشت روز پرستار انجام شد، گفت: پرستاران و جامعه پزشکی ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس در خط مقدم جنگ و در سنگرها و بیمارستان‌های صحرایی، زحمات زیادی متحمل شده و خدمات بسیاری را ارائه کردند و حضورشان مایه دلگرمی و افزایش روحیه رزمندگان اسلام بود.

وی افزود: در طی ۱۰ ماه گذشته و در مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز این روحیه ایثار و مقاومت و ازخودگذشتگی پرستاران و سایر کادر درمانی بسیار چشمگیر و مثال زدنی بود که ما از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر کرده و به وجود ایثارگرانه و زینب گونه آنان افتخار می‌کنیم.

دریادار سیاری در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی بخش‌ها و ارکان ستاد ارتش باید الگو و نمونه باشند، گفت: پرستاران و کادر درمانی شاغل در مرکز بهداشت و درمان ستاد ارتش نیز باید الگوی ایثار و تلاش و استقامت و ارائه بهترین نوع خدمت به بیماران و مراجعان باشند و الحمدلله برای نیل به این جایگاه برنامه‌ها و اقدامات خوب و موثری نیز تاکنون صورت پذیرفته که باید با سرعت و جدیت بیشتری ادامه یابد.

گفتنی است در ادامه این مراسم، از پرستاران نمونه مرکز بهداشت، درمان و امداد ستاد ارتش با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

۲۷۲۱۵