بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی لینا گفت: گروه صنعتی لینا با حفظ توان تولیدی خود هیچ سیاستی جهت تعدیل نیرو اتخاذ ننموده و با بیش از ۱۴۰۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم، سهم قابل‌توجهی در ایجاد اشتغال داشته است. سعید یوسف‌زاده با اشاره به فعالیت‌های گسترده خود در راستای ارتقاء استانداردهای تولیدی در صنایع غذایی، در خصوص آغاز فعالیت گروه صنعتی لینا عنوان کرد که در سال‌های دهه هفتاد اقدام به خرید کارخانه تولید اسنک نمودیم و پس از تولید و عرضه محصولات مرتبط و کسب تجارب مختلف در این حوزه، در سال ۱۳۷۸ با خرید و آماده سازی زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع، شرکت لینا نیک تاسیس شد و موفق شدیم برای اولین‌بار در ایران، اسنک با رنگ کاملا طبیعی و با روغن بدون ترانس و برای اولین بار در جهان اسنک با خواص پروبیوتیک(پرولینا) را تولید و به بازار عرضه نماییم.
در ادامه، یوسف زاده بنیانگذار یکی از برندهای برتر صنایع غذایی با اشاره به شرایط فوق العاده موجود به لحاظ شیوع ویروس کرونا در سال جاری گفت: گروه صنعتی لینا با تلاش شبانه‌روزی و حفظ توان تولیدی خود هیچ سیاستی جهت تعدیل نیرو اتخاذ ننموده و در حال..

5fe6dbd2cd654_2020-12-26_10-14 بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی لینا گفت: گروه صنعتی لینا با حفظ توان تولیدی خود هیچ سیاستی جهت تعدیل نیرو اتخاذ ننموده و با بیش از ۱۴۰۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم، سهم قابل‌توجهی در ایجاد اشتغال داشته است.

سعید یوسف‌زاده با اشاره به فعالیت‌های گسترده خود در راستای ارتقاء استانداردهای تولیدی در صنایع غذایی، در خصوص آغاز فعالیت گروه صنعتی لینا عنوان کرد که در سال‌های دهه هفتاد اقدام به خرید کارخانه تولید اسنک نمودیم و پس از تولید و عرضه محصولات مرتبط و کسب تجارب مختلف در این حوزه، در سال ۱۳۷۸ با خرید و آماده سازی زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع، شرکت لینا نیک تاسیس شد و موفق شدیم برای اولین‌بار در ایران، اسنک با رنگ کاملا طبیعی و با روغن بدون ترانس و برای اولین بار در جهان اسنک با خواص پروبیوتیک(پرولینا) را تولید و به بازار عرضه نماییم.

در ادامه، یوسف زاده بنیانگذار یکی از برندهای برتر صنایع غذایی با اشاره به شرایط فوق العاده موجود به لحاظ شیوع ویروس کرونا در سال جاری گفت: گروه صنعتی لینا با تلاش شبانه‌روزی و حفظ توان تولیدی خود هیچ سیاستی جهت تعدیل نیرو اتخاذ ننموده و در حال حاضر با داشتن بیش از ۱۴۰۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم سهم قابل‌توجهی در ایجاد اشتغال در کشور داشته است. همچنین ایشان خاطر نشان کردند با توجه به تغییر شرایط ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه، گروه صنعتی لینا با هدف توسعه کمی و کیفی تولیدات خود اقدام به سرمایه‌گذاری و نیز تحقیق و توسعه در راستای تولید محصولات مرتبط جهت تامین محصولات بالادستی نموده است. طرح توسعه گروه صنعتی لینا نیز در زمینی به مساحت ۱۶۵ هزار متر مربع و با ۳۵ هزار مترمربع سالن ساخته شده و ۳۸ هزار مترمربع سالن در حال احداث، در حال اجرا می‌باشد.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی لینا با اشاره به سیاست‌های اتخاذ شده اضافه کرد: استفاده از مواد اولیه با بهترین کیفیت و عرضه محصولات در شأن ملت ایران و با رعایت بالاترین استانداردها و معیارهای بین‌المللی جهت صادرات کالا از اولویت‌های بسیار مهم گروه صنعتی لینا می‌باشد.

گروه صنعتی لینا در حال حاضر با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در تولید انواع اسنک با نام تجاری لینا و انواع ویفر و بیسکوئیت با نام تجاری الی جهت عرضه به بازارهای داخلی و خارجی فعال می‌باشد. همچنین در مجموعه شرکت‌های تولیدی خود اقدام به تولید انواع شیرخشک و کره با بهترین کیفیت و انواع طعم دهنده‌های کاملا طبیعی می‌نماید تا از این طریق مواد اولیه کلیدی مورد نیاز خود را با بالاترین استانداردهای کیفی و تحت نظارت مستقیم خود تامین نماید. همچنین تولید کارتن و جعبه های مورد نیاز جهت بسته بندی مواد غذایی در دستور کار گروه صنعتی لینا قرار گرفته است و این امر با استقبال فوق‌العاده شرکت‌های تولید مواد غذایی در ایران به عنوان مشتریان بالقوه این کالاها روبرو شده است.

این کارآفرین برتر با بیان اینکه محصولات گروه صنعتی لینا با دارا بودن استانداردهای مورد نیاز جهت صادرات، در حال حاضر با وجود شرایط تحریم، به کشورهایی نظیر آلمان، هلند، بلژیک، سوئد، نروژ و … صادر می‌شود، از برنامه‌ریزی برای افزایش حداکثری صادرات در سال‌های آینده خبر داد و با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه شیکاگو پیشنهاد همکاری جهت عرضه محصولات به صورت گسترده داشته، اضافه کرد: متاسفانه با توجه به وضعیت تحریم، امکان این همکاری فراهم نبود ولی با وجود همه این موانع، گروه صنعتی لینا در همین سال‌ها اقدام به صادرات محصولات خود به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس نموده که با استقبال بی‌سابقه از طرف مشتریان روبرو بوده است.

همچنین گروه صنعتی لینا در راستای استراتژی و اهداف توسعه کیفی خود در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار در ایران و جهان موفق به ثبت اختراع محصول پاپ کورن بدون پوسته با نام تجاری بوشار گردید که با ایجاد تحولی بزرگ در این محصول باعث ارتقا بهداشت دهان و دندان گردید به طوریکه پوسته‌های موجود در این گروه محصولات حذف شده و باعث آزار دندان‌های مصرف‌کنندگان عزیز نخواهد شد. اختراع بوشار لینا در سال ۲۰۱۷ به عنوان محصول ایرانی در کشور آمریکا به ثبت رسیده و به مدت ۲۰ سال هیچ شرکتی مجاز به تولید این محصول نخواهد بود و تاکنون موفق به ثبت اختراع این محصول در کشورهای نیجریه، روسیه، ژاپن، استرالیا، کانادا، چین، اتحادیه اروپا و مصر گشته‌ایم.

یوسف زاده با اشاره به این مطلب که ما در پی جهانی کردن برند لینا هستیم، گفت: در حال حاضر گروه صنعتی لینا در امارات کارخانه‌ای آماده تولید و عرضه محصولات نموده که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، فعالیت آن به تعویق افتاده است و همچنین در کشور عراق کارخانه‌ای را خریداری نموده‌ایم که به امید خدا به‌زودی در آنجا اقدام به تولید خواهیم نمود.

وی افزود: مصرف‌کنندگان کیفیت را می‌فهمند و برندسازی پروژه‌ای زمان‌بر و هزینه‌بر است و باید در نظر داشت کسب اعتبار و برندسازی سال‌ها طول می‌کشد و از دست دادن اعتبار چندین ساله با یک کار اشتباه در یک لحظه می‌تواند اتفاق بیافتد.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی لینا با بیان اینکه ما به هیچ عنوان در تولیدات خود از ترکیبات اسیدی استفاده نمی‌کنیم اضافه کرد: کلیه محصولات گروه صنعتی لینا با استفاده از مواد اولیه غیرتراریخته، طعم‌دهنده‌های کاملا طبیعی، روغن بدون ترانس و رنگ ۱۰۰ درصد طبیعی تولید می‌شوند و سلامت تک تک مصرف‌کنندگان برای ما بسیار ارزشمند است. چنانچه اولین تولید کننده‌ای هستیم که فقط از رنگ طبیعی در محصولات خود استفاده و تلاش میکنیم تا بالاترین سطح استانداردهای بهداشتی را در تولید، بسته‌بندی و توزیع محصولات خود پیاده‌سازی نماییم.

.
.
منبع : خبرفوری