سیاسی/ بین الملل عضو فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان به اخبار مبنی بر وقوع انفجار در مسیر گشتی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان واکنش نشان داد. علی فیاض در مصاحبه با شبکه لبنان الجدید گفت: هیچ اقدام نظامی در مرزها در فلسطین رخ نداده و آنچه که صورت گرفته، ارتباطی با مقاومت ندارد. فیاض گفت: […]

سیاسی/ بین الملل 5fe837f4b85d8_5fe837f4b85dc عضو فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان به اخبار مبنی بر وقوع انفجار در مسیر گشتی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان واکنش نشان داد.

علی فیاض در مصاحبه با شبکه لبنان الجدید گفت: هیچ اقدام نظامی در مرزها در فلسطین رخ نداده و آنچه که صورت گرفته، ارتباطی با مقاومت ندارد.

فیاض گفت: ما از مدت‌ها شاهد این بودیم که اسرائیل نگران بوده و مقاومت زمانی که اقدام به کاری کند، به صراحت آن را اعلام می‌کند.

وی درمورد شنیده شدن صدای انفجارها در مرزها گفت: در بیشتر برآوردها، این صدا در پی مانورها و آموزش‌های اسرائیلی‌ها به گوش رسیده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه خبر وقوع انفجاری در مسیر خودروی گشت زنی این رژیم در مرزهای لبنان را رد کرد.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی چند ساعت پس از انتشار خبر وقوع انفجاری در مسیر خودروی گشت زنی این رژیم در مرزهای لبنان، اعلام کرد صدای انفجارهایی که در مرزهای لبنان شنیده شد، ناشی از عملیات میدانی معمول ارتش رژیم صهیونیستی در مرزها بود.

وی توییت کرد: بر خلاف ادعاها هیچ بمبی در مسیر نیروها منفجر نشد.

رسانه‌های لبنانی صبح روز شنبه از وقوع انفجاری در مسیر خودروی گشتی رژیم صهیونیستی در مرزها خبر دادند.

.
.
منبع : خبرفوری