سیاسی/ بین الملل نیرو‌های امنیتی فلسطین سما عبد الهادی دختری که اقدام به برگزاری پارتی و کنسرت دی‌جی در آرامگاه حضرت موسی کرده بود را بازداشت کردند. برگزاری یک پارتی در داخل حرم حضرت موسی (ع) بین اورشلیم و اریحا که با مشارکت ده‌ها جوان فلسطینی همراه بود خشم فلسطینیان را برانگیخته است. در این […]

سیاسی/ بین الملل 5fe9c51e15735_2020-12-28_15-14 نیرو‌های امنیتی فلسطین سما عبد الهادی دختری که اقدام به برگزاری پارتی و کنسرت دی‌جی در آرامگاه حضرت موسی کرده بود را بازداشت کردند.

برگزاری یک پارتی در داخل حرم حضرت موسی (ع) بین اورشلیم و اریحا که با مشارکت ده‌ها جوان فلسطینی همراه بود خشم فلسطینیان را برانگیخته است.

در این رویداد که گروهی از دختران و پسران فلسطینی حضور داشتند یک پارتی با موسیقی و رقص نور ترتیب داده شده بود و شرکت کنندگان اقدام به رقص و نوشیدن مشروبات الکلی کردند.

در پی برگزاری این پارتی شماری از فلسطینیان خشمگین وارد آرامگاه شده و افراد حاضر را با سر و صدا و تهدید بیرون کردند.

یکی از برگزارکنندگان این مراسم گفته که مجوز برگزاری را از وزارت گردشگری فلسطینی کسب کرده است!

جنبش جهاد اسلامی فلسطینی با محکوم کردن برگزاری این پارتی در حرم حضرت موسی آن را شرم آور توصیف کرده است. این جنبش اعلام کرد که این مراسم خارج از فرهنگ، اعتقادات و اخلاق مردم فلسطین است.

جنبش حماس نیز این رویداد را ننگین توصیف کرد و با محکوم کردن آن اعلام کرد که این امر با اجازه رسمی دولتی صورت گرفته است.

فوزی برهوم سخنگوی حماس خواستار پاسخگویی مسئولین به این عمل ننگین و پایان دادن به هتک حرمت مقدسات اسلامی شد.

در همین حال رسانه‌های فسطین اعلام کردند که نیرو‌های امنیتی سما عبد الهادی دختری که اقدام به برگزاری این پارتی و کنسرت دی‌جی در آرامگاه حضرت موسی کرده را بازداشت کردند. این دختر عصر دیروز در شهر رام الله بازداشت شده است.

محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز کمیته‌ای را برای بررسی آنچه در آرامگاه حضرت موسی رخ داده تشکیل داد.

.
.
منبع : خبرفوری