سیاسی/ دولت نامه رئیس‌جمهور برای اصلاح بودجه سال آینده، امروز به مجلس شورای اسلامی ارسال شد. نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به محمد باقر قالیباف جهت اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ امروز به مجلس شورای اسلامی ارسال شد. علی نیکزاد نایب رئیس مجلس امروز در صحن مجلس با اشاره به ارسال نامه رئیس جمهور،گفت:این نامه […]

سیاسی/ دولت 5feaec7dbc865_5feaec7dbc86c نامه رئیس‌جمهور برای اصلاح بودجه سال آینده، امروز به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به محمد باقر قالیباف جهت اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ امروز به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس امروز در صحن مجلس با اشاره به ارسال نامه رئیس جمهور،گفت:این نامه به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ارجاع می‌شود.

پیش از این در جلسه مشترک رئیس جمهور و رئیس مجلس که با حضور رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس و اعضای تیم اقتصادی دولت تشکیل شد، دو طرف بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر برای تصویب بموقع قانون بودجه ۱۴۰۰ تأکید کرده بودند. در این جلسه رئیس مجلس با بیان این نکته که لایحه تقدیمی دولت در چارچوب اصلاحات ساختاری موردنظر مقام معظم رهبری نیست،تصریح کرده بود: تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس، منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است.

رئیس جمهور روز گذشته در حاشیه دیدار سران قوا که به میزبانی رئیس مجلس برگزار شد با بیان اینکه در مورد اصلاحات نهایی بودجه نیز بحث کردیم، گفت: درباره کلیات بحث به اتفاق نظر رسیدیم. درباره شیوه و موارد قرار شد که تیم اقتصادی دولت با نمایندگان و کمیسیون تلفیق بحث و بررسی انجام دهند.

.
.
منبع : خبرفوری