سیاسی/ بین الملل رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفت: به عنوان بخشی از چالش ۱۰۰ روزه خود، از مردم آمریکا می‌خواهم که در ۱۰۰ روز اول مدیریت من نه به عنوان بیانیه سیاسی ، بلکه به عنوان یک وظیفه میهنی ماسک بزنند. جو بایدن افزود: اوضاع، قبل از بهتر شدن بدتر خواهد شد. در سپتامبر، ما […]

سیاسی/ بین الملل 5fec2652a8468_2020-12-30_10-33 رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفت: به عنوان بخشی از چالش ۱۰۰ روزه خود، از مردم آمریکا می‌خواهم که در ۱۰۰ روز اول مدیریت من نه به عنوان بیانیه سیاسی ، بلکه به عنوان یک وظیفه میهنی ماسک بزنند.

جو بایدن افزود: اوضاع، قبل از بهتر شدن بدتر خواهد شد. در سپتامبر، ما از نقطه عطف ۲۰۰ هزار مرگ و میر عبور کردیم. در آن زمان، هشدار دادم که قبل از پایان دولت ترامپ در ژانویه شاهد ۴۰۰ هزار مورد مرگ خواهیم بود. منتقدان گفتند من بیش از حد هشدار دهنده و منفی‌گرا هستم.

وی ادامه داد: واقعیت این است ، به نظر می‌رسد که ما به آن نقطه عطف تلخ خواهیم رسید. ما اکنون از ۳۳۰ هزار مرگ عبور کردیم. ما به طور متوسط روزانه تقریبا ۲ هزار و ۲۰۰ نفر فوتی داریم – این بدان معناست که در ماه‌های آینده ده‌ها هزار زندگی دیگر نیز از دست خواهد رفت.

.
.
منبع : خبرفوری