سیاسی/ سیاست خارجی نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید می کند که بعید می داند آمریکا و صهیونیست ها جرأت کنند به بهانه سالگرد ترور حاج قاسم دست به اقدامی غیر منطقی علیه ایران بزنند چرا که به توانمندی های ما واقف هستند. محمدحسن آصفری با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد […]

سیاسی/ سیاست خارجی 5feab0028a487_2020-12-29_07-56 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید می کند که بعید می داند آمریکا و صهیونیست ها جرأت کنند به بهانه سالگرد ترور حاج قاسم دست به اقدامی غیر منطقی علیه ایران بزنند چرا که به توانمندی های ما واقف هستند.

محمدحسن آصفری با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و بهانه تراشی های آمریکا برای ایجاد جنگی جدید در منطقه که ایران نیز درگیر آن شود، گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌دانند که امروز توانمندی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است و هرگونه اقدامی بر علیه جمهوری اسلامی ایران پاسخ بسیار محکمی به دنبال خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: بنابراین بهتر است که طرف های آمریکایی و صهیونیستی متوجه توانمندی جمهوری اسلامی ایران باشند و دست به اقدام غیرعقلایی نزنند چرا که هنوز انتقام خون شهید سلیمانی را نگرفته ایم که به موقع و در زمان خود گرفته می شود.

این نماینده مجلس به آمریکایی ها و صهیونیست های توصیه کرد: بهتر است قبل از هرگونه اقدامی متوجه عواقب آن باشند البته بعید می دانم طرف های آمریکایی و صهیونیستی جرأت اقدام علیه جمهوری اسلامی داشته باشند چرا که فهمیده اند که هر گونه اقدام مطمئنا با پاسخ محکم و دندانشکن جمهوری اسلامی مواجه می شود از این رو بعید می دانم دست به چنین بی عقلی بزنند.

وی بیان کرد: هر کشوری بخواهد با آمریکا و صهیونیست‌ها علیه ایران همکاری انجام دهد این همکاری چه زمینی، هوایی یا دریایی باشد مطمئن باشند که این همکاری بی پاسخ نخواهد ماند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اصابت موشک به سفارت آمریکا در عراق گفت: این اقدام از جمله شیطنت‌های جریان وابسته به سعودی است برای اینکه بتواند عیله جمهوری اسلامی سندسازی کرده باشد، آنها باید بدانند که ایران بخواهد اقدامی انجام پشت پرده نخواهد بود و مانند عملیات حمله موشکی به عین الاسد به صراحت اعلام می‌کنیم، بنابراین اگر بخواهیم اقدامی انجام دهیم مسئولیت آن را می پذیریم و اعلام می کنیم.

.
.
منبع : خبرفوری